رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

استفاده از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر آب ژاول در ضد عفونی اماکن مختلف شهر اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 2 میلیون و 600 هزار لیتر آب ژاول در عملیات ضد عفونی اماکن مختلف شهر اهواز توسط آتش نشانان در مبارزه با ویروس کرونا استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری با بیان این مطلب اظهار کرد: آتش‌نشانان اهواز جزو اولین افرادی بودند که کار مقابله با ویروس کرونا را از طریق ضدعفونی اماکن مختلف شروع کردند و ضد عفونی گسترده اماکن در مبارزه با ویروس کرونا تاثیر بسزایی درکاهش خطر سرایت این بیماری دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ نفر از آتش نشانان شبانه روزی در عملیات ضدعفونی اماکن مختلف شرکت داشتند، تصریح کرد: سازمان آتش نشانی اهواز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر آب ژاول در ضد عفونی نقاط مختلف شهر، بیمارستانها، بازارها، ادارات، اماکن عمومی، اداری، آموزشی، نقاط پرتردد و … استفاده کرده است و ۳۶ هزار لیتر آب ژاول در اختیار گروههای جهادی برای ضدعفونی قرارداده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: سازمان آتش نشانی در بحران ها به وظیفه خود عمل کرده و در مقابله با این بیماری نیز از تمام توان خود استفاده می کند.