رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر: خوزستان در مرحله پیک ویروس کروناست/ تغییرات مدیریتی خدمات بهداشتی در شرایط اپیدمیک کرونا، نگران کننده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از مردم خواست با توجه به اینکه استان خوزستان در مرحله پیک کرونا قرار دارد تذکرات و موارد بهداشتی را جدی بگیرند

دکتر محمد شنبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا اظهار کرد:

استان خوزستان در مرحله پیک شیوع ویروس کرونا قرار دارد و همانطور که اطلاع دارید آمار مبتلایان به این ویروس صعودی است و در برخی شهرستان های استان، نگران کننده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا بندرماهشهر افزود: در شهرستان بندرماهشهر نیز در هفته گذشته آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی بیشتر شد و تعداد مبتلایان شناسایی شده به تبع آن بالا رفت اما با تلاش و سختکوشی پزشکان، پرستاران و همکارانمان در کادر بهداشت و درمان شهرستان، اوضاع تحت کنترل است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در ادامه گفت: مردم همچنان باید مسائل بهداشتی را جدی بگیرند، استفاده از دستکش و ماسک را فراموش نکنند، در مراسمات و تجمعات اکیدا شرکت ننمایند و از منازل خود حتی المقدور جز در موقع ضروری خارج نشوند تا از این وضعیت خارج شویم.

وی در خصوص نیاز به بازگشت به محدودیت های اجتماعی گفت: ما نقطه نظراتمان را به استان منتقل می کنیم و اگر نیاز باشد قطعا دانشگاه علوم پزشکی، ستاد مقابله با کرونا و ستاد تامین استان تصمیم گیری لازم را در این خصوص بعمل می آورد.

شنبدی گذری هم به تغییر سرپرست بیمارستان صنایع پتروشیمی زد و گفت: تغییر چگونگی خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط اپیدمیک کرونا نگران کننده است، در شرایط کنونی تغییر سرپرست بیمارستان صنایع پتروشیمی به صلاح نبود و در این رابطه می بایست هماهنگی و نظرخواهی با شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر بعنوان متولی امور بهداشت و درمان شهرستان به عمل می آمد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی صنایع پتروشیمی بعنوان یکی از مراکز پیشرو در مقابله با ویروس کرونا‌، از سرانه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر است لذا در این شرایط خطیر ترسمان این است که این تغییر به خدمت دهی به مردم و خصوصا ییماران مبتلا به کرونا لطمه وارد نماید و نقص و نقصانی ایجاد کند بهمین دلیل انتظار میرفت قبل از اقدام به تغییر، نقطه نظرات بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر را جویا می شدند.