مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:

برتری طرح مطالعاتی چالش ها و راهکارهای فرآوری کارآمدی اتحادیه‌های تعاونی خوزستان در کشور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه خوزستان گفت: طرح مطالعاتی چالش ها و راهکارهای فرآوری کارآمدی اتحادیه‌های تعاونی استان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان الگو و نمونه برتر تایید و برای الگوبرداری به سایر استان‌ها معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “ارسلان غمگین” اظهار کرد: این طرح با همت و هدایت اتاق فکر حوزه تعاون اداره کل استان و با همکاری موثر جمعی از پژوهشگران نخبه دانشگاه شهید چمران اهواز انجام شده است.

وی افزود: در نامه ارسالی وزارت متبوع، خوش بختانه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در اغلب امور آموزشی، ترویجی، پژوهشی، بهره‌وری و مدیریت دانش، در کشور پیشتاز و پیشگام است.

وی با اشاره به موفقیت های کسب شده در ۶ ماه اخیر، اظهار کرد: پس از کسب دستاوردها و افتخارات متعدد در حوزه های تجمیعی (رتبه سوم )، در حوزه های خاص همچون اشتغال، تعاون، بازرسی کار، ورزش و…(رتبه نخست) و در نهایت کسب رتبه برتر و نخست اتاق فکر حوزه تعاون این اداره کل در بهمن ۹۸ در سطح کشور، امروز نیز افتخاری دیگر نصیب استان شد که طی آن طرح مطالعاتی چالش ها و راهکارهای فرآوری کارآمدی اتحادیه‌های تعاونی در خوزستان به عنوان نمونه برتر تایید و به عنوان الگو معرفی شد و در دستور کار استان ها قرار گرفت.

غمگین تاکید کرد: مطالعات آینده پژوهی و آینده نگاری کسب و کارهای تعاونی در افق ده ساله یکی از مهم ترین محورهای تحقیقاتی اتاق فکر حوزه تعاون ادارات کل در سال جهش تولید است که لازم است از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای تحقق این موضوع مهم انجام شود.