ایذه در روزی که گذشت

شهرستان ایذه ،در روزی که گذشت(۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹)

 

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز:۱۸۰مورد جدید امروزثبت شد، دو هزار و ۹۴۴ نفر بهبود یافته،افراد جان باخته، ۲۴۱ نفر و مجموع به ۳ هزار و ۳۵۵۶ نفر رسید.

 

امروز مورد جدیدی در شهرستان ایذه ثبت نشد.

 

هدایت الله خادمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی: اگر آب کارون را ببینید کاهش دبی آب باعث ریزش آب شور به جنوب غرب خوزستان خواهد شد. هم اکنون حتی آب شرب شهرکرد از آب چاه تامین می‌شود  باید دست از بخشی نگری برداریم چرا که ما ایرانی هستیم.

 

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد مجلس دهم گفت:مجلس دهم یکی از بهترین مجلس‌ها بود و اگر  برخی به کمیسیون‌ها فشار نمی‌آوردند می‌توانست یکی از بهترین مجلس‌های چند دوره گذشته باشد.

 

هوشنگ حاتمی مدیر تیم های ورزشی باشگاه و سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه:تیم های پایه سینا صنعت ایذه بعد از درخشش در تورنمنت ارمنستان و با توجه به اینکه هر سال کشتی گیرانی از تیم های پایه به بزرگسالان ملحق می شود تصمیم گرفته شد امسال همچون تیم بزرگسالان که در لیگ برتر ایران حضور دارد تیم نوجوانان هم در لیگ نوجوانان کشور شرکت کند.

 

این مسابقات قرار است در صورت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا به صورت رفت و برگشت برگزار شود که انشالله به دنبال میزبانی در ایذه هم هستیم تا این تیم در دیدگان همشهریان ورزش دوست خود در مقابل حریفان خود قرار گیرد.

 

رتبه بندی مدیران پشتیبانی و مهندسی بانکی کشور انجام شد که دکتر محمد داودی فرزند ایذه برای دومین سال پیاپی بر اساس شاخص های مدیریتی،رفتاری و عملکردی در سال ۹۸ رتبه اول را در کشور کسب کرد.

 

در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۴۰ و ایذه با ۱۴.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقا ط خوزستان بودند.