مودت: گزینه شورای شهر برای شهرداری بهبهان معرفی شد

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: گزینه مدنظر شورا برای سمت شهردار این شهر انتخاب و به فرمانداری معرفی شده است.

کوروش مودت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر همواره در تلاش است تا امور مربوط به شهر و شهروندان به خوبی انجام شود.

وی افزود: پس از انتخاب مسعود دایی‌زاده به سمت سرپرست شهرداری، گزینه‌های زیادی را برای تصدی این پست در نظر گرفته و در تلاش برای جلب رضایت و معرفی آنها بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، سید صدرالله آقامیری را به اتفاق آرا، به‌عنوان گزینه مدنظر شورای اسلامی شهر بهبهان برای تصدی سمت شهردار این شهر انتخاب و به فرمانداری معرفی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: آقامیری از نیروهای باتجربه و بومی بوده که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است و سال‌ها در دفتر فنی شهرداری مسئولی داشته و همچنان در سازمان نظام مهندسی شعبه بهبهان نیز در حال فعالیت است.

مودت با بیان اینکه تا زمان ابلاغ رسمی آقامیری به عنوان شهردار، دایی‌زاده سرپرست شهرداری خواهد بود، گفت: از مسئولان انتظار داریم همکاری لازم را با شورا انجام داده و در زمانی سریع حکم شهرداری آقامیری را ابلاغ کنند تا این دستگاه از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند،‌ آسوده شود.