حجت الاسلام شفیعی: این سفرم به رامشیر مرا افسرده کرد

خورنا: حجت الاسلام شفیعی از حضور کمرنگ مسئولین شهرستان در نماز جمعه انتقاد کرد و گفت: من از این سفرم به رامشیر حقیقتاً افسرده شدم.

به گزارش خورنا، حجت الاسلام شفیعی از مدرسان حوزه علمیه قم که بعنوان سخنران روز اربعین حسینی به شهرستان رامشیر دعوت شده بود، در غیاب امام جمعه رامشیر در دو هفته متوالی، سخنران نماز جمعه این هفته شهرستان نیز بود.

وی که حدود ۱۵ سال پیش نیز در رامشیر حضور یافته بود مردم رامشیر بسیار متعهد، متدین ملتزم به امورات مذهبی دانست و در عین حال از کاهش جمعیت حاضر در نماز جمعه در مقایسه با گذشته گله مند شد و از مسئولین خواست علل و عوامل این مسئله را ریشه یابی نمایند.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با شعائر دانستن نماز جمعه، از حضور کمرنگ مسئولین شهرستان انتقاد کرد و گفت: من از این سفرم به رامشیر حقیقتاً افسرده شدم چرا که با شناخت قبلی از مردم رامشیر انتظار افزایش جمعیت نماز جمعه را داشتم اما نمی دانم چه شده است که اوضاع اینگونه شده است؟ مطمئنا موانعی برای حضور حداکثری مردم در نماز جمعه وجود دارد ولی متاسفانه کسانی که باید بشنوند در جمع حاضر نیستند!

وی ضمن تشکر از حضور مردم در آئین عبادی سیاسی جمعه و با اشاره به عقاید بسیار محکم اهالی رامشیر، از مسئولین خواست تا با ریشه یابی کم توجهی های عمومی به اینگونه مسائل، راه را بر خشنودی دشمنان و چشم دوختن به نقاط ضعف جامعه ببندند.