اولویت جذب نیروی اشتغال در شهرستان اندیمشک بومی گزینی است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، آیین تقدیر از کارگران نمونه شهرستان اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

پیمان جهانگیری در این آئین با اشاره به جایگاه و مقام کارگران در اسلام و تقدیر مقام معظم رهبری از تلاش های کارگران، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در عرصه تولید و اقتصاد کشور دارند و توجه به نیازهای آنان ضروری است.

وی با اشاره به دغدغه های معیشتی کارگران، گفت: برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان تلاش و برنامه ریزی شده است و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی طرح های بزرگ اقتصادی از جمله پتروشیمی و نیروگاه سیکل ترکیبی در حال اجرا است.

 

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به اجرای طرح هلی گسترده عمرانی در حوزه تعاون و شهرک های صنعتی شهرستان، عنوان کرد: اولویت در اشتغال و جذب نیرو در طرح های عمرانی اندیمشک، نیروهای بومی بوده و مجریان و سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت های انسانی و توان جوانان این شهرستان از جذب نیروی غیر بومی خودداری کنند.

وی با بیان این که در شهرستان اندیمشک نیروی انسانی و جوانان این شهرستان در حوزه های مختلف علمی و تخصصی توان و ظرفیت گسترده دارند، افزود: از سرمایه گذاران برای حضور در اندیمشک حمایت می شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک رشد سرمایه گذاری را یک فرصت مهم برای توسعه شهرستان دانست و گفت: تکمیل طرح های در حال اجرای حوزه اشتغال در شهرستان اندیمشک مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، آمادگی واحدهای مختلف اداری و اجرایی شهرستان در کنخرل و پیشگیری از کرونا، خاطر نشان کرد: تمهیدات مختلفی در این زمینه پیش بینی و به اجرا رسیده است.

جهانگیری ادامه داد: برای کنترل و پیشگیری از کرونا به پشارکت شهروندان نیاز است و با اجرای تمهیدات اتخاذ شده می توانیم شاهد کاهش ابتلا شهروندان به این بیماری و کنترل آن در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس اگر به معنی شایسته سالاری نباشد ره بردن به ترکستان است هدف باید تقویت بنیه علمی و حرفه ای بومیان برای پیروز شدن در رقابت با غیر بومی ها باشد حتی در مشاغلی مانند خدمتکار و آبدارچی