پیام منتخب مردم خرمشهر بمناسبت روزشورا

*منتخب مردم شریف خرمشهر و مینو شهر ، سیدلفته احمد نژاد به مناسبت روز شورا پیام تبریک صادر کرد ، متن این پیام به شرح ذیل می باشد*

*”بسم الله الرحمن الرحیم”*
? *نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها*

?در تقویم رسمی کشور ما (ایران) روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها یاد شده است. شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب آسمانی و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است.به علاوه این قانون در اصل هفتم نیز شوراها را از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور ذکر کرده است.
?نقش شوراهای شهر و روستا در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، ارشادی، نظارتی، وضع مقررات لازم، همکاری و هماهنگی با مسئولان، بازوی مدیریتی  بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری محسوب می شود و بنده همواره از همفکری و راهنمایی های این عزیزان بهره ها خواهم برد.

?اینجانب سالروز تاسیس  نهاد مقدس شوراهای اسلامی را به اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در خرمشهرومینوشهرتبریک عرض می نمایم و امید است در سالی که به تدبیر و اندیشه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی و اعتلای اسلام موفق و موید باشند.
?
*سیدلفته احمد نژاد منتخب مردم خرمشهر ومینو شهر*

▪واتساپ خبرگزاری خورنا:
https://chat.whatsapp.com/BfBhfT5iDIn1f0aHBW14wl
▪️تلگرام خورنا:
https://t.me/joinchat/AAAAADvmCz7YnZ16T7z15A
‎‏‎

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *