مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

قدردان رسانه های فعال و متعهد خوزستان در حوزه دفاع مقدس هستیم

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: بزودی جشنواره رسانه ای دفاع مقدس در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود تا به تبع آن رسانه های متعهد و دغدغه مند ما بتوانند به این بهانه به محتوای گوناگون و غنی حوزه دفاع مقدس بپردازند و ما نیز بتوانیم از خبرنگاران و فعالان رسانه ای و همیشه همراه در حوزه دفاع مقدس تجلیل به عمل آوریم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز هوشنگ نوبخت امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ۹۹ از آغاز طراحی فصلنامه دفاع مقدس خوزستان با عنوان «پلاک ۴۰» خبر داد.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پرداختن به محتوای غنی موجود در استان خوزستان و انتشار اخبار فعالیت های این حوزه قصد داریم اولین شماره از فصلنامه اختصاصی و البته خبری، فرهنگی، علمی، اجتماعی، تحلیلی و هنری حوزه دفاع مقدس را در سوم خرداد منتشر کنیم.

نوبخت در ادامه به انجام فعالیت های رسانه ای در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و گفت: مردم خوزستان به عنوان اهالی پایتخت دفاع مقدس به شکل های مختلف این مناسبت و رویداد معنوی و ارزشی را لمس کردند و بی شک بهترین گزینه برای انتقال مفاهیم و محتوای دوران دفاع مقدس هستند به همین منظور قصد داریم تا بزودی جشنواره رسانه ای دفاع مقدس را نیز در سطح استان خوزستان برگزار کنیم تا رسانه های متعهد و دغدغه مند ما بتوانند به این بهانه به محتوای گوناگون و غنی حوزه دفاع مقدس بپردازند و ما نیز بتوانیم از خبرنگاران و فعالان رسانه ای و همیشه همراه حوزه دفاع مقدس در همین چهارچوب تجلیل به عمل آوریم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان ادامه داد: بزودی فراخوان همکاری برای همه فرهنگیان، هنرمندان و نویسندگان خوزستانی ارسال خواهد شد تا محتوای مد نظرشان را برای انعکاس در فصلنامه «پلاک ۴۰» به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان ارسال کنند.

وی افزود: اولین شماره از این فصل نامه با حضور سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و دیگر مسئولین ارشد استان در یکی از مناسبت های سوم خرداد رونمایی خواهد شد و در اختیار علاقه مندان حوزه دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.