رزمایش بزرگ کمک مومنانه مردم اندیمشک برگزار شد

خورنا_ مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری رزمایش بزرگ کمک مومنانه مردم اندیمشک با هدف تامین نیازهای غذایی و حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

با اجرای این طرح ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و ۲۰۰۰ ماسک و اقلام بهداشتی تهیه و توسط خادمین موکب بیت الزهرا (س) اندیمشک، موکب نور الزهرا (س) اندیمشک، موکب فاطمه الزهرا (س) اندیمشک و موسسه خیریه مریم عذرا اندیمشک در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت قرار گرفته است.

گوشت مرغ، روغن، ماکارانی، سویا، نان و برنج از جمله اقلام و بسته های غذایی توزیع شده در میان اقشار محروم و کم بضاعت بود که هم زمان با برگزاری رزمایش بزرگ کمک مومنانه مردم اندیمشک به اجرا رسید.

بیش از این نیز و پس از شیوع بیماری منحوس کرونا آئین تهیه اقلام بهداشتی و طبخ غذای نذری و تهیه بسته های مواد غذایی مورد توجه قرار گرفت و این اقلام نیز در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک قرار گرفته بود.

پس از شیوع بیماری منحوس کرونا رهبر معظم انقلاب با تاکید بر لزوم توجه و تامین اقلام غذایی و بهداشتی اقشار محروم و کم بضاعت اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه را در ایران اسلامی مورد توجه و تاکید قرار داده بود.

 

انتهای پیام/