رزمایش بزرگ مومنانه در اندیمشک برگزار شد

خورنا_ پس از تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با تامین اقلام مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز اقشار محروم و کم بضاعت، مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس بار دیگر به میدان آمده اند و به رهنمودهای رهبر خود، لبیک گفته اند.

مردم اندیمشک که بیش از این و پس از سیلاب سال گذشته و آسیب به مناطق مختلف شهری و روستایی پای به عرصه گذشته و حماسه های بزرگی در مسیر خدمت به شهروندان درگیر سیلاب داشته اند، پس از شیوع بیماری منحوس کرونا نیز و به جهت تامین اقلام بهداشتی و غذایی اقشار محروم و کم بضاعت حماسه ای دیگر جلوه گر کرده اند.

این حماسه با اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری در اندیمشک برگزار و با اجرای آن توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی، توزیع ۲۰۰۰ ماسک و اقلام بهداشتی میان اقشار محروم و کم بضاعت مورد توجه قرار گرفته است.

رزمایش بزرگ کمک مومنانه با همکاری خادمین موکب بیت الزهرا (س) اندیمشک، موکب نور الزهرا (س) اندیمشک، موکب فاطمه الزهرا (س) اندیمشک و موسسه خیریه مریم عذرا اندیمشک و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

ماسک، برنج، روغن، ماکارانی، گوشت مرغ، سویا و نان از جمله اقلام غذایی و بهداشتی توزیع شده در میان اقشار محروم و کم بضاعت اندیمشک با اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه این شهرستان است.

بیش از این نیز و با همکاری بانوان جهادگر شهرستان اندیمشک آئین طبخ غذای نذری و توزیع بسته های غذایی برگزار این اقلام نیز پس از تهیه در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت مناطق شهری و روستایی شهرستان اندیمشک قرار گرفته بود.

بیش از این نیز و به مناسبت جشن بزرگ نیمه شعبان بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم، ۳ هزار ماسک و ۱۰۰ بسته غذایی در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت اندیمشک قرار گرفته بود.

انتهای پیام/