لیگ برتر واترپلو/ شکست سنگین نفت و گاز گچساران از نفت امیدیه

خورنا: جدال نابرابر تیم های واترپلو نفت وگاز گچساران و نفت امیدیه با نتیجه ۱۳ به صفر به سود تیم نفت امیدیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که شامگاه جمعه در چارچوب دور برگشت لیگ برتر واترپلو در گچساران برگزار شد، تیم نفت امیدیه توانست با بکارگیری بازیکنان تراز اول واترپلو کشور، تیم واترپلو نفت وگاز گچساران را  شکست دهد.

رئیس هیئت شنای نفت وگاز گچساران یکی از مهمترین عوامل باخت تیم نفت و گاز گچساران در مقابل حریف نفتی خود را عدم استفاده از بازیکنان غیر نفتی در این تیم عنوان کرد.

عبدالرضا خرم آبادی به خبرنگار مهر گفت: طبق قانون امور ورزش وزارت نفت به دلیل اینکه هم تیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هر دو زیر مجموعه مناطق نفتخیز جنوب هستند، فقط یکی از این دو تیم می تواند بازیکنان غیر نفتی در تیم استفاده کند.

وی تصریح کرد: بعد از شکست تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در سال ۸۸ مقابل تیم واترپلو نفت امیدیه در تورنمنت آسیایی عربستان، امور ورزش وزارت نفت فقط به تیم نفت امیدیه مجوز جذب بازیکن غیر نفتی را داده است.

وی با بیان اینکه جدال نابرابر نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هیچگاه شایستگی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران را از یاد نمی برد، اظهارداشت: تا زمانی که این قانون در سطح وزارت نفت اجرا شود، تیم هایی همچون نفت و گاز گچساران قربانی آن خواهند بود.

خرم آبادی بیان کرد: در حال حاضر در گچساران استعداد های بسیار زیادی در رشته ورزشی واترپلو وجود دارد که به دلیل غیر شرکتی بودن امکان حضور در این تیم را از دست می دهند.

وی یادآور شد: این در حالی است که تیم واترپلو نفت امیدیه توانسته است در قالب همین قانون نابرابر بازیکنان تراز اول کشور را جذب کند.

خرم آبادی بررسی مجدد این قانون در سطح وزارت نفت را خواستار شد و عنوان کرد: تا زمانی که این قانون در وزارت نفت اجرا می شود، تیم  واترپلو نفت وگاز گچساران نمی تواند توانایی بازیکنان واترپلو گچساران را به منصه ظهور برساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *