مرحله اول رزمایش مومنانه شهرستان بندرماهشهربرگزار شد

دبیر قرارگاه رزمایش کمک مومنانه روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: یکی از اهداف برگزاری این رزمایش به صحنه آوردن کمک های مردمی در حمایت از خانواده های نیازمند و هم افزایی نهادها، سازمان ها و خیرین بود

مسئول سازندگی سپاه شهرستان بندرماهشهر تاکید کرد: انجام ماموریت طرح کمک مومنانه به صورت مسجد محور، پایگاه محور و محله محور اجرا شدم.

مسئول گروه های جهادی شهرستان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج گفت : از جمله کارهایی که تاکنون انجام شده است می‌توان به پویش بخشش بدهی فروشگاهی کسانی که تحت تاثیر ویروس کرونا توان پرداخت بدهی خود را از دست داده اند اشاره نمود و ادامه این پویش تا عدم دریافت اجاره از واحد های مسکونی افراد نیازمند اشاره کرد.

پاسدار هادی مقدم در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده حلقه‌های صالحین تبدیل به حلقه های خدمت و اجرای طرح کمک مومنانه شده است .
وی همچنین از طرح های اجرا شده از ابتدای مواجهه با ویروس کرونا گفت:طرح ضدعفونی سطح شهرستان و مناطق مثبت بصورت مداوم کارگاه تولید گان ماسک و دستکش طرح غربالگری، طرح مشاوران سلامت، طرح ایست و کنترل سلامت، طرح فاصله گذاری اجتماعی و طرح کمک های مومنانه از جمله طرح های اجرا شده و ادامه دار توسط ناحیه مقاومت بسیج در سطح شهرستان بوده است.
دبیر قرارگاه کمک مومنانه جهت پیشبرد اهداف طرح کمک مومنانه به شرح وظایف این کمیته ها پرداخت و گفت: معاونت اجتماعی با هدف اجرای هدفمند فعالیت ها و در راستای شناسایی نیازمندان درحال راه‌اندازی سایت مهر کریمانه برای شناسایی و ایجاد بانک آماری شهرستان کرده است که در این سامانه تمامی نیازمندان ثبت شوند
پاسدار هادی مقدم در پایان از حضور اصحاب رسانه و همه عوامل اجرائی این رزمایش قدردانی نمود.