تحقق اشتغال ۸۰ درصدی مشاغل خانگی در شادگان

خورنا: معاون فرماندار شادگان از تحقق اشتغال ۸۰ درصدی مشاغل خانگی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به امر اشتغال در شهرستان اظهار داشت: شهرستان شادگان از ظرفیت‌های بالایی در امر اقتصاد و تجارت برخوردار است.

وی افزود: این شهرستان اقتصاد خود را بر پایه کشاورزی بنا نهاده و بیشتر شهروندان را به تجارت در این خصوص سوق داده است.

معاون فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: این شهرستان با قابلیت سرمایه‌گذاری در بخش توسعه کشاورزی تسهیلات قابل توجهی را در این زمینه به متقاضیان اختصاص داده و همچنان نیز آماده ارائه تسهیلات است.

وی با اشاره به این‌که شادگان در تحقق وعده اشتغال در استان خوزستان برترین شده است، تصریح کرد: در راستای تعهد اشتغال سال‌جاری در شهرستان، بخش مشاغل خانگی را تقویت کرده و در این خصوص ۸۰ درصد اشتغال را محقق کرده‌ایم.

سنواتی ادامه داد: عمده‌ترین بحث اشتغال شهرستان شادگان به سازمان‌های جهاد کشاورزی، صندوق مهر امام‌رضا (ع)، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و بهزیستی مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات موجود بین آن‌ها است که البته تاکنون در این زمینه به‌خوبی عمل کرده‌ایم.

معاون فرماندار شادگان در پایان گفت: امیدواریم با همت و حمایت مضاعف مسئولان استانی بتوان در راستای ارتقای بخش‌ها مختلف شهرستان به‌ویژه اشتغال گام‌های متعالی‌تری برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *