پارک بزرگ مهر و ماه بندرماهشهر افتتاح شد

 

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در این خصوص اظهار کرد: این پروژه به مساحت تقریبی ۱۵.۵ هکتار در چند بخش طراحی شده که بخش نخست آن شامل اجرای تاسیسات آبیاری و زهکشی ، گونه های متنوع گیاهی و احداث و نگهداری فضای سبز به مساحت تقریبی ۷ هکتار است.

وی ادامه داد: بخش دوم این پروژه شامل راه و پیاده‌رو به مساحت ۴ هکتار، بخش سوم شامل ساختمان‌های نمازخانه، اداری، سایت بازی‌، مرکز مشاوره بانوان، سوپر مارکت، کافی‌شاپ، فست فود، نگهبانی و سرویس‌های بهداشتی با زیربنای ۳ هزار متر مربع است.

شهردار بندر ماهشهر افزود: بخش چهارم این پارک شامل دریاچه مصنوعی، آبنماها و روشنایی با زیربنای ۴ هزار متر مربع و بخش پنجم که فضاهای باز، زمین‌های ورزشی، پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، آمفی‌تئاتر روباز، سایت شهر بازی و فضای نمایشگاهی با زیر بنای ۴ هکتار بنا شده است.

نظارات ادامه داد: پارک مهر و ماه در امتداد شمالی بلوار کوثر و ضلع جنوبی فاز ۶ قرار گرفته و با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد تومان افتتاح گردیده که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است.

وی متذکر شد: از جمله فضاهای ویژه پارک مهر و ماه ، پارک بانوان با مساحت حدود ۳ هکتار است که دارای امکانات خاصی از جمله مرکز مشاوره ویژه بانوان، امکانات ورزشی مانند بازی‌های فکری، پیست اسکیت اختصاصی، پیست دوچرخه‌سواری اختصاصی و نیز پارکینگ اختصاصی در کنار فضاهای سبز بکر بوده و جلوه و روح خاصی به این پارک بخشیده است.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: قرارگیری تمام فضاهای مورد نیاز مجموعه در کنار یکدیگر از جمله فضاهای آبی، فضای خانوادگی، فضای ویژه سالمندان، فضای نمایشگاهی، منظرگاه، آمفی‌تئاتر و نیز فضای اداری که با طراحی، نظارت و اجرای یکپارچه صورت گرفته این پارک را به یک فضای ویژه تبدیل کرده است.

مجاهد نظارات در پایان گفت: این پارک بزرگ برای شهروندان قابل استفاده و بهره‌برداری است و به عنوان یکی از آثار ماندگار شهرداری و شورای تقدیم مردم عزیز شهرستان بندر ماهشهر و هموطنان گرامی می شود.