تعاون گران اندیمشک تجلیل شدند

خورنا_ ظهر امروز و با حضور مدیرکل تعاون، کار ک رفاه اجتماعی استان خوزستان از تعاون گران حوزه سلامت شهرستان اندیمشک تقدیر شد.

ارسلان غمگین در این دیدار با اشاره به نقش تعاون گران در عرصه تولید و خودکفایی ملی ایران اسلامی، حمایت از تعاون گران را در استان خوزستان ضروری دانست واظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از فعالین حوزه اقتصادی حمایت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از تعطیلی واحدهای مختلف تولیدی در استان خوزستان به علت انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود.

سیدناصر حسینی نیز در این دیدار با اشاره به نقش تعاون گران شهرستان اندیمشک در تامین اقلام بهداشتی و کنترل ویروس کرونا، گفت: دو تعاونی شهرستان اندیمشک به تولید و اختصاص اقلام بهداشتی اختصاص و در این زمینه به فعالیت می پردازند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک افزود: اقلام تولید شده بهداشتی در تعاونی های شهرستان در اختیار اداره ها و اقشار محروم و کم بضاعت قرار می گیرند.

ظهر امروز و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان اندیمشک از دو تولیدی ستایش و باران جنوب بازدید شد.

روزانه بیش از ۳ هزار ماسک و لباس ویژه مقابله با ویروس کرونا در تولیدی های شهرستان اندیمشک تهیه و در اختیار واحدهای اداری و اقشار مختلف اجتماعی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *