عرضه بلوک ۱۱.۴ درصدی سهام پتروشیمی تندگویان در فرابورس

در ادامه عرضه بلوک ۱۱.۴ درصدی سهام پتروشیمی تندگویان در فرابورس توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، شرایط عرضه امروز این سهم جدید اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ طبق اعلام قبلی، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس دیروز بلوک ۱۱.۴ درصد سهام شرکت پتروشیمی تندگویان را بطور عمده و نقد یا شرایطی روانه میز فروش بازار دوم فرابورس کرد.

به این ترتیب در ادامه رقابت دوشنبه، امروز دو میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۷ سهم “شگویا” به قیمت رقابت شده ۶۵۷۲ ریال از طریق کارگزاری خبرگان سهام عرضه می‌شود.

خریدار باید ۱۰ درصد ارزش کل معامله را به عنوان حصه نقدی پس از انجام معامله به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز و تاییدیه این شرکت را به معاونت بازار شرکت فرابورس تحویل دهد. همچنین باقیمانده ثمن معامله معادل ۹۰ درصد ارزش کل معامله را تا ۲۷ فروردین به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه این شرکت را به معاونت بازار شرکت فرابورس تحویل دهد.

براساس این گزارش، این شرکت که از ۱۷ اسفند با کشف قیمت ۴۳۸ تومانی وارد بازار سهام شده طی این مدت با رشد ۳۸ درصدی ، متقاضیان عدیده ایی را با صف خرید سنگین روزانه جلب کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *