آغاز گندزدایی معابر و خیابانهای بخش الوارگرمسیری

خورنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از گند زدایی معابر و خیابانهای بخش الوار گرمسیری خبر داد.

سرهنگ احسان کریمپور گفت: رزمایش پدافند زیستی با حضور بسیجیان حوزه های شهید بهشتی، شهید مدنی و گردان ذوالفقار در این منطقه اجرا شد.

وی هدف از اجرای این رزمایش را مقابله با ویروس منحوس کرونا عنوان کرد و گفت: امروز همه باید در کنار هم به مبارزه با این ویروس برویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی بسیج خواهر و برادر در اندیمشک اقدامات خوبی در پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهرستان داشته‌اند و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: سپاه و بسیج در کنار دیگر ارگان ها و مردم نقش موثر و بسزایی در کنترل و پیشگیری از کرونا دارد و تا ریشه کن شدن این ویروس از پای نخواهد نشست.

وی افزود: تاکنون ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، اقدامات گسترده بسیاری را انجام داده که یکی از اقدامات انجام شده ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف اعم از ادارات، بیمارستان‌، مراکز تجمعی، خیابان‌های اصلی، روستاها و معابر پر تردد بوده است‌.

وی افزود: از دیگر اقدامات مهم سپاه انجام پست‌های کنترلی در ورودی‌ پل زال است که بسیجیان در کنار ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر قرار دارند و کار غربالگری و کنترل جمعیتی که وارد شهرستان می‌شوند را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *