رزمایش بزرگ کمک مومنانه در اندیمشک/ سپاه مانند سیل تمام ظرفیت خود را به میدان می‌آورد

خورنا_ سرهنگ احسان کریمپوردر این آئین، با اشاره به لزوم مقابله با بیماری کرونا گفت: در روز نیمه شعبان مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با بیماری کرونا تدابیری را به مردم، مسئولین و نهادها و دستگاه‌های مختلف ابلاغ فرمودند که فرامین باید عملیاتی شود.

وی افزود: در همین راستا سپاه شهرستان اندیمشک نیز تحت امر سپاه‌ولیعصر خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های که در مجموعه بسیج و ادارات و پایگاه‌های محلات دارد، اقدام به راه اندازی رزمایش کمک مومنانه کرده است.

وی افزود: در این رزمایش اقدامات گسترده‌ای با همکاری و محوریت امام جمعه محترم و اعضای محترم شورای اداری و دیگر موسسات مذهبی فرهنگی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، افرادی که مشاغل آنها در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و بویژه آنهایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: این رزمایش با رمز بقیه الله اعظم از روز شنبه آغاز شده و انشاالله گام اول آن شنبه آینده در میدان صبحگاه سپاه شهرستان اندیمشک اجرایی خواهد شد.

سرهنگ احسان کریمپور، افزود: همانطور که سیل سال گذشته منجر به بسیج عمومی و همگانی شد، امسال نیز تمام ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در این حرکت خداپسندانه فعال و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان شروع شده و رده‌های بسیج قشری و اداری شهرستان نیز برای این رزمایش کمک خواهند کرد.

وی گفت: مرحله اول این رزمایش شنبه آینده اجرا، مرحله دوم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد و در اندیمشک نیز همگام با مجموعه استانی با استفاده از اطلاعات و آماری که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شده جامعه هدف و افراد نیازمند شناسایی و این بسته‌ها توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسین (ع) و موکب ها هیأت مذهبی از جمله هیئت رزمندگان بعنوان بخشی از مجموعه سپاه، همگی در اختیار این رزمایش هستند و بر اساس اولویت‌هایی که مشخص خواهد شد این بسته‌ها انشالله در اختیار قرار خواهد گرفت.

امام جمعه اندیمشک حجت السلام سیدمصطفی حسینی، گفت: از همان ابتدای شیوع کرونا نیروهای بسیج،طلاب و … فعال شدند و توانستند کمک قابل توجهی به موضوع کنترل این ویروس در شهرستان انجام دهند.

وی با اشاره به رزمایش کمک مومنانه، افزود: در همین خصوص با نماینده محترم مردم اندیمشک در مجلس، فرماندار و برخی از مسئولین صحبت‌ها و هماهنگی‌هایی شده که قطعاً می‌تواند به هم افزایی و انسجام این رزمایش کمک کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی، حجت السلام سعید علیپور، گفت: اگر بسیج نبود امروز هم خبری از مملکت ما نبود همه ما بسیجی هستیم و همه پای کار هستیم و با فرماندهی از بسیج با افتخار در این پویش شرکت خواهیم کرد.

گفتتی است در این نشست برخی از مسؤلین و ائمه جماعات به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *