تولید حدود ۳۰۰ هزار ملزومات مقابله با ویروس کرونا در فنی و حرفه‌ای خوزستان

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان خوزستان در گفتگو با خورنا گفت: تاکنون ۲۸۹ هزار و ۸۰۰ از ملزومات مقابله با ویروس کرونا با مشارکت  مراکز ثابت دولتی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه‌ای استان تولید شده است.
عبدالنبی سواعدی با بیان این مطلب اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضای ملزومات با همکاری مراکز دولتی و خصوصی  فعال در حوزه خیاطی  تولید ماسک، گان، پاپوش،کلاه و الکل در این مراکز آغاز شد.
?سواعدی افزود: هم‌اکنون ۱۶ مرکز دولتی و غیردولتی با حضور ۱۹۱ نفر در مراکز دولتی و ۲۵۸ نفر در مراکز غیر دولتی  بخش آموزشگاه‌های آزاد در حوزه تولید ماسک و گان فعال هستند.
?وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۳ هزار و ۴۰۰ماسک، ۲۳ هزار و ۸۰۰ گان، ۸ هزار و ۵۰۰کلاه، ۱۰هزار و ۱۰۰عدد پاپوش و ۴۰۰۰ بطری الکل تهیه و تولید با همکاری بسیج، فرمانداری، خیرین، موسسات خیریه،کارآفرینی و مردم نهاد ، بنیاد برکت، هلال احمر، علوم پزشکی، کمیته امداد تولید شد.
?سواعدی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، کارگاه های آموزشی به کارگاه های تولیدی تبدیل شده و از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی برای خدمت رسانی به مردم برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده شده است.
?سواعدی از مردم خواست تا همچنان تهدیدات این بیماری را جدی بگیرند و با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه به قطع زنجیره بیماری کمک کنند.
?وی خاطرنشان کرد:  شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر و جلوگیری از اجتماعات و سفرهای غیرضرور از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *