فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:

آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان بندرماهشهر

سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر از آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت رقیه (س) از آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه درشهرستان خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نیمه شعبان با موضوع مقابله ایران با کرونا فرمودند ملت ایران در مبارزه با این بیماری خوش درخشیدند و بر یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید کردند.

وی افزود: در هر جایی که مردم حضور داشته، شاهد موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده و این از برکات نظام بوده و یقیناً رزمایش سراسری کمک مومنانه نیز به‌خوبی اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بندرماهشهر با بیان اینکه رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف تبعیت از فرامین رهبری و مواسات، همدلی و کمک به فقرا اجرا می‌شود، تصریح کرد:سپاه امروز این رزمایش را با توکل به خداوند متعال و توسل به حضرت صاحب الزمان(عج) آغاز و با همکاری و حضور پاسداران و بسیجیان نسبت به جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی برای نیازمندان اقدام می‌کند.

وی با اعلام اینکه سپاه باتمام توان رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را در سطح شهرستان برگزار می‌کند؛ گفت: امیدواریم با کمک و همدلی همه مردم و مسئولان بتوانیم کمک‌های مردمی خوبی را برای نیازمندان، زنان بی‌سرپرست و افراد بیکارشده در اثر کرونا جمع آوری کنیم

سرهنگ کریم بابایی بیان کرد: از ظرفیت ائمه جمعه، هیئت‌های مذهبی، خیران، دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و هرکسی حاضر به همکاری در راستای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه در استان باشد، استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه خیران و کسانی که توانایی مالی داشته؛ برای مشارکت و همکاری در طرح رزمایش کمک مومنانه دعوت می‌شود تا همه با هم کمک‌های مردمی را عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع کنیم.