مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی خبر داد؛

تولید روزانه ۴۰۰ عدد ماسک در آموزشگاه کاردانش سعادت شهرستان باوی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی از تولید ۴۰۰ عدد ماسک در هنرستان کاردانش دخترانه سعادت شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان باوی،مجید موحدیان طی افتتاحیه مرکز تولید رایگان ماسک ، که صبح امروز صورت گرفت در ادامه افزود: روزانه تعداد ۴۰۰ عدد ماسک تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان باوی با همکاری کانون بسیجفرهنگیان شهرستان ،ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی و آموزش و پرورش شهرستان در هنرستان کاردانش سعادت تولید می شود.

وی اضافه کرد: مواد اولیه این ماسک ها تحت نظارت وزرات بهداشت و همکاری ناحیه مقاوت بسیج شهرستان در اختیار مردم قرار می گیرد.

موحدیان اظهار داشت: این کارگاه توسط نیروهای جهادی بسیج خواهران ،هنرآموزان و هنرجویان دوره های قبل در رشته خیاطی در حال آماده سازی ماسک برای شهروندان است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در پایان ضمن آرزوی سلامت برای همه شهروندان و خداقوت به پرسنل این کارگاه ، افزود: آغاز به کار این کارگاه از ۱۹ فروردین ۹۹ بوده و در مرحله اول تعداد ۲۵۰۰ هزار ماسک قرار بوده تولید شود که تا الان ۷۰۰ عدد آن آماده تحویل است و در مرحله دوم قرار است تا تعداد ۵۰۰۰ عدد ماسک تولید شود که با گسترش این کارگاه و همت مردم ولایتمدار شهرستان این کار به خوبی صورت خواهد گرفت.

#کرونا راشکست _می دهیم