بانکهای خوزستان پنجشنبه ها تعطیل نیستند

خورنا: در مدت اخیر در شرایطی که دستگاه های استان خوزستان، تعطیلی پنج شنبه های فراوانی را تجربه کردند و در عین به علت برخی شرایط آب و هوایی استان خوزستان تعطیل اعلام می شد، بانکهای به هیچ وجه از این تعطیل بهره نبردند و برخلاف سایر ادارات، با ازدحام جمعیت روبرو شده و تا پاسی از شب مجبور به حضور در شعبه و بستن حسابهای یک روز پرکار می شوند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان خوزستان گفت: با وجود تعطیل شدن دستگاه های اجرایی استان برای روز پنجشنبه ولی بانکهای استان تعطیل نخواهند بود.

سیاوش توحیدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: به دنبال اعلام تعطیل شدن کلیه دستگاه های دولتی و اجرایی استان در روزهای پنجشنبه از هفته جاری از سوی استاندار خوزستان، در این خصوص جلساتی برای تعطیل شدن یا نشدن بانکهای استان خوزستان در روزهای پنج شنبه برگزار شد.

وی افزود: استاندار در اعلام خود گفته بود که بانکهای استان نیز تعطیل هستند و این اختیار را به مدیران بانکی استان داد که ساعات کاری بانکها را مشخص و به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: با وجود این معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان با ارسال نامه ای به این دبیرخانه لغو تعطیلی روزهای پنج شنبه برای کلیه بانکهای استان را اعلام کرد به همین دلیل بانکهای استان همانند گذشته و طبق ساعات پیشین به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در مدت اخیر در شرایطی که دستگاه های استان خوزستان، تعطیلی پنج شنبه های فراوانی را تجربه کردند و در عین به علت برخی شرایط آب وهوایی استان خوزستان تعطیل اعلام می شد، بانکهای به هیچ وجه از این تعطیل بهره نبردند و برخلاف سایر ادارات، با ازدحام جمعیت روبرو شده و تا پاسی از شب مجبور به حضور در شعبه و بستن حسابهای یک روز پرکار می شوند.

به هر حال کارکنان بانک به علت اینکه ساعات کار مفید آنها طبق آمارهای موجود دو تا سه برابر کارکنان سایر ادارات هستند و اصولا کار پرفشار و پراسترسی دارند نیز همانند سایر کارکنان استان نیازمند ساعات بیشتری برای در کنار خانواده بودن هستند و در این خصوص نباید نه تنها از تعطیلی روهای پنج شنبه همانند سایر کارکنان استفاده نکنند که به علت بیکار بودن کارکنان و هجوم آنها به بانکها برای انجام برخی کارهای عقب افتاده، با یک روز پرفشارتر از روزها عادی مواجه شوند.

لازم به ذکر است هفته گذشته یکی از پایگاههای خبری خوزستان خبر از تعطیلی بانک های خوزستان در روزهای پنج شنبه داده بود که در خوزنیوز بازنشر شد.