اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به آغاجاری توسط پالایشگاه بیدبلند

خورنا: فرماندار آغاجاری گفت: پالایشگاه بیدبلند امسال بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی را به شهر اختصاص داده است.

رضا رضایی فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار داشت: آغاجاری پیش از این‌که تبدیل به شهرستان شود روستا بوده؛ این منطقه از ادغام امیدیه و بهبهان تشکیل شده و روستاهای امیدیه را نیز در برمی‌گیرد.

وی افزود: یکی از اقدامات دولت دهم که از آن به‌عنوان هدیه شیرین برای شهروندان نیز می‌توان نام برد استقرار فرمانداری در آغاجاری بوده است.

چشم‌انداز خوبی برای منطقه پیش‌بینی می‌شود

فرماندار آغاجاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مستقل به‌کار خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان این‌که آغاجاری منبع نفت و گاز است، گفت: علاوه بر ظرفیت‌های نفت و گاز در این شهرستان سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید به یاری پالایشگاه آمده و منطقه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهند.

رضایی فاضل با بیان این‌که چشم‌انداز خوبی را برای این منطقه پیش‌بینی می‌کنم، افزود: شهرستان آغاجاری از لحاظ امنیتی آرام و بسیار مأمن است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب نفت و گاز به این منطقه خاطرنشان کرد: پالایشگاه بیدبلند امسال بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی را به شهر اختصاص داده است.

فرماندار آغاجاری در پایان تصریح کرد: پالایشگاه آغاجاری علاوه بر اختصاص اعتبارات به بخش‌های مختلف شهرستان، خدمات مطلوبی در خصوص ساخت استادیوم و مسائل فرهنگی به شهرستان آغاجاری ارائه می‌دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *