مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای ماهشهر برطرف می‌شود

خورنا: رئیس اداره مخابرات شهرستان بندر ماهشهر گفت: به‌زودی مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر برطرف می‌شود.

فالح امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: به منظور دسترسی روستاییان بخش مرکزی ماهشهر به شبکه تلفن، در روستای هشتچه سفلی دکل GSM روستایی نصب شده که متأسفانه از آن استفاده بهینه نمی‌شود.

وی افزود: این دکل با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال نصب شده که تنها ۱۵۰ نفر از این سایت استفاده می‌کنند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: روستاییان ماهشهری درخواست دارند که کابل‌کشی زمینی برای آن‌ها انجام شود اما این مسئله هیچگونه توجیهی ندارد و باید از همان سیستم GSM استفاده شود.

امیری ادامه داد: پس از خصوصی‌سازی مخابرات و واگذاری آن به بخش خصوصی مسائل و مشکلاتی در مورد توسعه شبکه تلفن همراه وجود داشت و این موضوع راکد مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: برای برطرف‌سازی مشکل آنتن‌دهی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر نصب دو دکل در روستاهای گمبزون و آلبوعلایج علیا در دست اقدام است که تا پایان سال عملی خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: یک دکل نیز برای روستای حریه در نظر گرفته شده که با توجه به ارتفاع ۳۶ متری این دکل‌ها تمامی روستاهای بخش مرکزی ماهشهر زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار می‌گیرند.

امیری با بیان این‌که برای نصب دکل‌ها ۱۰۰ متر مربع فضا نیاز است، اظهار داشت: چنانچه محل‌های در نظر گرفته شده فاقد معارض باشند کار نصب دکل‌ها به سرعت انجام خواهد شد و تا پایان سال مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای بندر ماهشهر برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: دهیاران و روستاییان روستاهای مورد اشاره باید در این ارتباط همکاری لازم را به عمل آورده و شرکت مخابرات را در این راه یاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سمانه ظریف سلام می تونم درخواستی داشته باشم در مورد مشکل انتن دهی در بند رامام منطقه خور موسی مردانی که در انجا مشغول کاردریایی هستن خانوادها شاکی بابت نبود انتن تلفن همراه تا جویای حال همسران یا فرزندانشان شوند به خاطر همین استدعا دارم درمورد انتن اون منطقه اقدامات لازم را مبذول فرمایید با تشکر از شما