ورود فاضلاب به معابر شادگان سلامت شهروندان را تهدید می‌کند

خورنا: شهردار شادگان گفت: مشکل آبگرفتگی و ورود فاضلاب به معابر که به یک معضل همیشگی تبدیل شده زندگی روزمره مردم را با اختلالاتی جدی مواجه کرده است.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: دفع غیربهداشتی و ورود مستقیم فاضلاب در سطح معابر شهری سلامت عمومی مردم شهرستان شادگان را تهدید می‌کند به‌طوری که همه مسئولان این منطقه در خصوص وضعیت نامطلوب فاضلاب و آثار زیان‌بار آن در بهداشت و سلامت عموم مردم شادگان اتفاق نظر دارند.

وی افزود: به‌دلیل لایروبی نشدن فاضلاب‌های شهر، فاضلاب‌ها به سطح معابر شادگان ورود کرده و البته نارضایتی و گلایه‌مندی بسیاری از شهروندان را رقم می‌زند.

شهردار شادگان با انتقاد از اداره آب و فاضلاب شهری، دلیل تخریب ساختمان‌ها را از طریق ورود فاضلاب به معابر چنین عنوان کرد: این اقدامات سبب پایین آمدن ضریب عمر آسفالت می‌شود و لازم است مسئولان مربوطه در این خصوص پاسخگو باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در برخی از نقاط شهر شادگان مانند خیابان‌های مولوی، ولیعصر، شهید صدر، شهید باهنر، مزار سیدعلی، کارخانه بنی‌اسد و منطقه نرگس، مشکل آبگرفتگی و ورود فاضلاب به این معابر که به یک معضل همیشگی تبدیل شده زندگی روزمره مردم را با اختلالاتی جدی مواجه کرده است.