با تلاش توقف ناپذیر نیروهای عملیاتی محقق شد؛

تخلیه ١٩٧ هزار تن گندم در ١۶ روز نخست سال در بندرامام خمینی(ره)

با تلاش شبانه روزی و توقف‌ناپذیر نیروهای عملیاتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) نزدیک به ١٩٧ هزار تن محموله گندم در ١۶ روز نخست سال جاری تخلیه شد.

خورنا| هدایت اله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ١٧ فروردین عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بندرامام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورودی کالای اساسی و یکی از حلقه‌های برجسته زنجیره‌ی تأمین کالا، با تخلیه ۶ فروند کشتی در عملیات شبانه‌روزی موفق به تخلیه ١٩۶ هزار و ٧٠۴ تن محموله گندم شد.

دریس همچنین با اشاره به تمهید کلیه امکانات برای تسریع در روند خروج کالاهای اساسی از بندرامام‌خمینی(ره) با همکاری بین بخشی خاطر نشان کرد: تاکنون ١١۶ هزار تن از محمولات گندم به وسیله ناوگان ریلی و جاده‌ای به اقصی نقاط کشور حمل شده است.
وی در ادامه با اشاره به تخلیه ۶٩٠ هزار تن کالای اساسی در بازه زمانی مذکور در این مجتمع بزرگ تجاری کشور بیان داشت: تخلیه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ١۵ درصد رشد را نشان می دهد که حکایت از مجموعه تلاش‌های بی‌وقفه، امکانات‌ و تجهیزات پاسخگوی این مجتمع بزرگ بندری برای تخلیه و بارگیری انواع کالاها دارد.

یادآور می‌شود تاکنون یک میلیون و ۶١۵ هزار تن انواع کالا در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه و بارگیری شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *