بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی و حفاظت فردی توسط خیر بهبهانی به کادر درمان و نیازمندان اهدا شد

خبرگزاری خورنا | پدرام کسائی: مسئول شورای بانوان مجمع خیرین سلامت شهرستان بهبهان از کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیر بهبهانی جهت خرید ملزومات حفاظت فردی و لوازم بهداشتی و اهدا به کادر درمان و نیازمندان خبر داد.

ناهید برکت رضایی در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: با کمک خیر نیک اندیش بهبهانی تعداد چهارصد و هشتاد لباس حفاظتی یک بار مصرف در سه نوبت به ارزش ۲۴ میلیون تومان، شش دستگاه تب سنج به ارزش ۵ میلیون تومان، ده هزار ماسک به ارزش ۳۱ میلیون تومان، پانصد ماسک N95 به ارزش ۶ میلیون تومان و تعداد سیصد دست لباس حفاظتی به ارزش ۱۴ میلیون تومان تهیه و به کادر درمانی بیمارستان های شهرستان بهبهان اهدا شد.

برکت رضایی ارزش این اقلام را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اقلام توسط خیر بزرگوار و و نیک اندیش حاج حسین فرج بهبهانی که مقیم کویت است به کادر درمانی بیمارستان های بهبهان اهدا شده که توسط شورای بانوان خیر ین سلامت در اختیار مدیریت بیمارستان ها قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تهیه اقلام مورد نیاز کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، با استفاده از پارچه اهدایی از طرف شرکت فرش و موکت بابل و تلاش سه واحد تولیدی در بهبهان تعداد ۶۵ دست لباس حفاظتی قابل شستشو و استریل بصورت رایگان دوخته و روز گذشته به بیمارستان های شهید زاده، فریده بهبهانی و مرکز فوریت های پزشکی اهدا شد.

برکت رضایی افزود: همچنین تعداد دو هزار ماسک تولیدی توسط شورای بانوان جهت استریل به بیمارستان شهید زاده تحویل شده که پس از آن در اختیار کادر درمان قرار گیرد.

مدیر شورای بانوان مجمع خیرین سلامت شهرستان بهبهان در پایان از توزیع پک بهداشتی شامل دستکش، الکل و ژل در بین خانوارهای نیازمند، پادگان، پاکبان ها، پرسنل آتش نشانی، پلیس راه و بیمارانی که در منزل بستری هستند خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فعلی امیدواریم خیرین عزیز با کمک های خود به مجمع خیرین سلامت، در رفع نیاز این روزهای حوزه سلامت ما را یاری کنند.

گالری عکس:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *