نقش سازنده تعاونگران اندیمشک در عرصه جهاد سازندگی؛ لحظه شیرین از خود گذشتگی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک گفت: تمام ظرفیت های تعاون گران اندیمشک برای تامین نیازهای بهداشتی شهروندان بسیج شده است.

سید ناصر حسینی در گفت وگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: تمام ظرفیت های تعاون گران اندیمشک برای تامین نیازهای بهداشتی شهروندان بسیج شده است.

وی با بیان این که این تعاون گران در حوزه تولید انواع لباس بیمارستانی، ماسک و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان و واحدهای درمانی استان خوزستان به فعالیت می پردازند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک ادامه داد: اقلام تولید شده در این مراکز به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت تعاونی تولید پوشاک باران جنوب در زمینه تولید اقلام بهداشتی، خاطر نشان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا ، فعالیت عادی این کارگاه متوقف و تمام اقلام بهداشتی مورد نیاز مقابله با بیماری کرونا به صورت رایگان تولید و در اختیار شهروندان و واحدهای بهداشتی و درمانی و اقشار مختلف اجتماعی قرار می گیرد.

وی با اشاره به به تولید و توزیع رایگان ۲۶۰۰۰ ماسک جهت استفاده آحاد مرم،ادارات،کادر درمان و کارگاههای جهادی توسط شرکت تعاونی تولید پوشاک باران جنوب در این مدت، ادامه داد: توزیع رایگان ۴٠٠ جفت کاور کفش و ۴۵٠ عدد لباس یک تیکه از جمله دیگر خدمات جهادی این کارگاه تولیدی پس از شیوع بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *