به همت منطقه آزاداروند

مسابقه بزرگ عکاسی در قرنطینه

خورنا _ حمید بحرینی ایجاد فضای نشاط آور و سرگرم کننده در این روزها که به علت شیوع کرونا ویروس در کشور و بالاخص منطقه، مردم را خانه نشین کرده، از جمله اهدف برگزاری این مسابقه دانست و افزود: مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری آموزشگاه سینماگران جزیره، اقدام به برگزراری چالش عکاسی در این روزها که سبک زندگی افراد تغییر کرده  نموده است.

وی نگاه خلاقانه افراد در این برهه از حیات اجتماعی را جرقه ای برای ثبت لحظات تأثیرگذار و ماندگار معرفی کرد و گفت: بی شک همین عکس ها می تواند نشان دهد که دنیای خانواده ها در دوران گذراندن  پویش ماندن در خانه چگونه سپری می شود.

مدیرتوسعه هنری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح  قوانین شرکت در این چالش اظهار داشت: شرکت برای عموم آزاد است، موضوع عکس های اشتراکی می تواند برگرفته از زندگی این روزهای ما در خانه باشد، عکس های اشتراک گذاشته شده می تواند با موبایل یا دوربین عکاسی ثبت شده باشند، محدودیتی در تعداد آثار برای عکاسان نیست اگر اثر شما مجموعه عکس است ، حداکثر تا ده عکس و در یک پست ارسال شود.

بحرینی خاطرنشان کرد: این چالش از هفت فروردین ماه آغاز و تا سی و یکم فروردین نیز ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند برای آگاهی بیشتر از روش شرکت در این مسابقه و نحوه داوری و جوایز، به صفحه اینستاگرام پویش(@khanh)  مراجعه کنند.

از آنجایی که خانواده ها در مقابله با ویروس کرونا مجبور به گذراندن ایام نوروز در منازل خود بوده و هستند، معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند تلاش نموده برای مردم منطقه فضایی با نشاط، سرگرم کننده و آموزنده فراهم کرده و در این راستا می توان به تولید مجموعه ای از برنامه‌های فرهنگی و هنری نظیر مسابقات، شادباش گفتن ها، آموزش نحوه ارتباط با کودک، معرفی ابزارهای مجازی جهت پر کردن اوقات در منزل و … اشاره کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *