رئیس شورای تامین شهرستان بندرماهشهر: بهبود یافتگان کرونا به نقاهتگاه منتقل می شوند/ اجرای طرح غربالگری کلی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر

 

رئیس شورای تامین شهرستان بندرماهشهر عصر امروز سه شنبه ۱۲فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر علاوه بر اینکه دومین شهرستان در استان به لحاظ گسترش و حاشیه نشینی است، بصورت روزانه میزبان تعداد زیادی از کارگران شهرستانهای همجاور ‌ می‌باشد و همچنین روزانه ۳ هزار کامیون و راننده وارد شهرستان میشوند که تمهیدات بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا را می‌طلبد.

وی ادامه داد: شورای تامین از همان ابتدا با تشکیل جلسات مداوم تمام دستگاه‌ها شهرستان را جهت مقابله با ویروس کرونا بسیج کرد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر افزود: به جرات می‌توان گفت که شهرستان بندرماهشهر در حوزه درمان یکی از شهرستان های پیشرو و موفق در کشور بوده و از نظر آماری تعداد فوت شدگان نسبت به مبتلایان در مقایسه با سایر نقاط کشور کمتر بوده که این خود یک نکته کلیدی در درمان می باشد.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اشاره به یکی دیگر از مصوبات شورای تامین گفت: به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، قراراست قراردادی با یکی از هتل های منطقه بسته شود تا کسانی که مشکوک به ویروس کرونا بوده یا تحت درمان و مراقبت قرار گرفته‌اند، دوران نقاهت خود را در آنجا سپری کنند.

محسن بیرانوند با اشاره به پایان تعطیلات نوروز از طرح غربالگری کلی منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت:باید یک پایش و غربالگری کلی باید در منطقه ویژه از سوی مسئولین این شرکت ها صورت گیرد و علاوه بر آن نیروهای که از خارج شهرستان یا سایر استان‌ به منطقه بازگشته‌اند، تنها با داشتن کارت سلامت از بهداشت و درمان بندرماهشهر مجاز به حضور در محل کار هستند.

وی ادامه داد: تا به امروز اصناف و مردم همکاری خوبی برای جلوگیری از گسترش این بیماری داشته‌اند که جا دارد در اینجا از همه آن ها تشکر کنم .

وی خاطرنشان کرد: روز سیزده بدر روز طبیعت است و طبق سنت همه ساله مردم به بیرون می‌روند که امسال شرایط خیلی متفاوت است و از همه مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از گسترش این بیماری در خانه بماند که این زنجیره انتقال ادامه پیدا نکند و در پایان باید بگویم تمام محدودیت‌هایی که در این مدت انجام داده ایم فقط و فقط برای سلامتی شهروندان و همه مردم بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *