آرمین ساعد بخشدار زیدون شد

خورنا: فرماندار بهبهان در جلسه تودیع و معارفه بخشدار زیدون اظهار داشت: بخشدار زیدون فردی جوان و آشنا به تمامی وظایف فرمانداری و بخشداری ها است و رابط بسیار خوب و صمیمانه ای با مجوعه وزارت کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، باذلی محبوب خاطرنشان کرد: آقای ساعد با ۱۲ سال پشتکاری و فعالیت در فرمانداری بهبهان از پائین ترین پست شروع و از نیرو های پر تلاش و زحمت کش است.

وی تصریح کرد: همه اعضای کمیته انتصابات استانداری خوزستان با انتصاب ایشان موافق بودند و حتی یک رای مخالف در این کمیته نداشتند و این خود پشتیبانی بزرگی است برای ادامه کار و تلاش در بخش زیدون است.

باذلی محبوب یادآور شد: یکی از خصوصیات بسیار خوبی که بخشدار زیدون دارد نیروی است که شبانه روز کار و تلاش و زحمت کش و متدین و مومن و برای رضایت خدا کار می کند.

وی ضمن همکاری تمامی دستگاه ها با مجموعه بخشداری و بخشدار زیدون افزود: همه مسئولین باید با همکاری و همراهی و وحدت و اتحاد مشکلات را حل نمایند.

فرماندار بهبهان گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی هستیم باید همه مجموعه ها شرایط را برای این کار بسیار بزرگ و مهم مهیا نمایند.

وی با اشاره به بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: مردم داری و رضایت مردم یکی از اولویت های اصلی کار باید باشد و در جمهوری اسلامی فاصله بین مردم و مسئولین وجود ندارد.

باذلی محبوب بیان داشت:هر کجا مردم به کمک مسئولین آمدند آنجا کار سریعتر و زودتر پیش رفته است و مردم هر کجا ببیند مسئولین کار می کنند به کمک مسئولین می شتابند.

وی همچنین به سلامتی در کار و دستگاه های اجرایی اشاره نمودند و افزودند: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و کم برخوردار از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرماندار بهبهان خاطر نشان کرد: بودجه ها و اعتبارات را باید به سمت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هزینه کرد و این نیاز احساس می شود که همت مردانه داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم.

وی در پایان از زحمات توکلیان و محبوب تقدیر و تشکر نمود.