دیدار فرماندار و اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان// عصر امروز(یکشنبه)به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار، دکتر پاکدل فرماندار و اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان، بخشداران گلگیر،مرکزی و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری با حضور در سپاه ناحیه مسجدسلیمان از سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تقدیر کردند.

فرماندار مسجدسلیمان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت:خوشحالیم که امروز سپاه درتمام عرصه ها و زمینه ها حضور موثر دارند زیرا نقش مهم سپاه پاسداران در عرصه های داخلی و بین المللی بسیار مبرهن و واضح است.

وی ادامه داد:در حوادث اخیر فداکاری سپاه برای همه اثبات شده است و در انتخابات ها هم بخش عمده کار بر دوش این نیروهای جان برکف است که از پاسداران تشکر میکنم و به نیروهای بسیج و سپاه که کارشان حفظ انقلاب و ارزش هاست افتخار می کنیم.

دکتر پاکدل اضافه کرد:روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بهانه شد تا از پاسداران عزیزمان قدردانی کنیم و امیدواریم در همه مراحل زندگی موفق باشند و شاهد حفظ اقتدار نظامی کشورمان باشیم.

دادستان مسجدسلیمان هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت:امیدواریم نهاد سپاه مثل همیشه محکم و استوار در مسیر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی در حرکت باشد و به پاس همه زحمات پاسداران عزیز انقلاب اسلامی این روز را تبریک عرض میکنم.
وی عنوان کرد:نقش بی بدیل سپاه در همه عرصه های کشور، بی نظیر است زیرا نقش عمده ای در تحولات کشور و منطقه دارد که نمونه آن شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بود که خار چشم دشمنان بود و این اتفاق حکایت از ایمان بالای سپاه پاسداران عزیز دارد.

رئیس اداره اطلاعات شهر ستان مسجدسلیمان هم در سخنانی ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه اذعان کرد: بسیار مبارک است که تقارن ولادت امام حسین(ع)و روز پاسدار در یک روز است زیرا زیرا وجه مشترک آزاده خواهی،اسارت،فداکاری آنها مشترک است،خوشحالیم که سپاه در همه عرصه ها حضور دارد و از هر منظر که وارد شویم باید از پاسداران عزیزمان تقدیر و تشکر کنیم.

در ادامه این دیدار فرمانده پایگاه دوم رزمی هوانیروز عنوان کرد:این مناسبت را خدمت همه پاسداران عزیز تبریک عرض میکنم و امیدواریم خداوند به همه پاسداران عزیزمان سلامتی بدهد،خداوند را شاکریم و صمیمانه این روز را به پاسداران عزیز کشورمان تبریک عرض میکنم.

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در پایان این دیدار ضمن تبریک این اعیاد گفت:تشکر میکنم از ابراز لطف همگی و معتقدیم هرکسی در هر لباسی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قدم بردارد پاسدار واقعی است و قطعا هدف همه مسئولان عزیز خدمت است.
وی ادامه داد:متقابلا این روز را تبریک عرض میکنم و انشالله خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم در مسیر حق انجام وظیفه کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در پایان این دیدار فرماندار مسجدسلیمان از فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان تقدیر کرد.