رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

نظارت مستمر بر تعطیلی اصناف غیرضروری استان خوزستان تا پایان ۱۵ فروردین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به مصوبه ستاد تامین استان مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری تا پایان 15 فروردین ماه اکیپ های مشترک به صورت مستمر بر تعطیلی اصناف غیر ضروری در مرکز استان نظارت کرده و در سایر شهرستانها نیز این امر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خورنا امیر حسین نظری ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در شهرستان اهواز گشت های مشترک متشکل از بازرسان سازمان صمت، نماینده فرماندار، بازرسان اتاق اصناف، نماینده شهرداری و اماکن نیروی انتظامی به صورت مستمر بر نحوه تعطیلی اصناف غیر ضروری نظارت می کنند.

وی افزود: البته در شهرستانهای استان نیز نظارت ها به صورت مستمر انجام می‌شود تا شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور باشیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان یادآوری کرد: خوشبختانه در اولین روز های کاری سال ۹۹ با همکاری بسیار مناسب اصناف شاهد تعطیلی اغلب واحدهای صنفی غیر ضروری در سطح شهراهواز بودیم و باید از صاحبان واحدهای صنفی که همکاری نمودند تقدیر و تشکر کرد.

نظری بیان کرد: با توجه به اهمیت سلامت جان شهروندان روند تعطیلی اصناف غیر ضروری تا پایان ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و اکیپ های نظارتی نیز به صورت مستمر بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت می کنند و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: در سطح شهر اهواز این اکیپ ها در تمامی مناطق هشت گانه بازرسی و نظارت خواهند کرد و امیدواریم روند همکاری اصناف تا پایان ۱۵ فرودین ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت: امروز شنبه نیز با توجه به اخطارات لازم به جز چندین مورد که واحد صنفی خود را باز کرده بودند و این امر منجر به پلمپ واحدهای آنها شد کلیه اصناف غیر ضروری تعطیل بوده و مشکل چندانی نداشتیم و از این بابت باید از ارگان ها و نهادهای مختلف تقدیر و تشکر کرد.

نظری در پایان با بیان اینکه این تعطیلی‌ها شامل اصناف عرضه کننده مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و کالاهای ضروری و اساسی نخواهد بود اظهار کرد: همشهریان در صورت مشاهده فعالیت اصناف غیر ضروری می توانند مراتب را به سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و اتاق اصناف گزارش دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی نادری کار خیلی با ارزشاست این بره فروشهای دروازه هم فکری به حالشان بکنیددرباند کند رو درضمن شماره تلفنی جهت ارتبط شهروندان با خودتان اعلام نمایید