تبریک دکترسرمست به مناسبت فرارسیدن روز پاسدارو اعیاد شعبانیه

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان// دکتر سرمست با ارسال پیامی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه و پاسداران سپاه انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان اززحمات شبانه روزی آنان در راستای سلامت شهروندان و خدمات گندزدایی معابر و منازل در مبارزه با بیماری مرگبار کرونا روز بزرگ پاسدار را به همه پاسدران انقلابی تبریک گفت.

متن پیام:

بسمه تعالی

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.
روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان
جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.
روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.
اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف و به ویژه غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، و نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

در آخر از همکاری سپاه پاسداران در ایام مبارزه با بیماری مرگبار کرونا ویروس و همکاری همه ادارات خصوصا اعضاء شورای تامین،فرمانداری و نیروی انتظامی کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

دکتر علی سرمست

*سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان*