شهروندان ایذه ای پیشگام تولید ماسک

به گزارش خبرگزاری خورنا از ایذه، هم زمان با شیوع بیماری کرونا، شهروندان ایذه ای و گروه های جهادی پیشتاز تولید ماسک و تامین نیازهای بهداشتی شهروندان هستند.

روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ ماسک در هر کارگاه ایذه ماسک تولید می شود که این ماسک ها به صورت رایگان میان شهروندان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان توزیع می شود.

به همین جهت امروز و با حضور غلام اسماعیل‌وندی نائب رئیس شورای شهر،غلامحسین اسدی زاده شهردار،ابراهیم اسماعیل‌وندی رئیس آتش نشانی و صادق ململی معاونت خدمات شهرداری از کارگاه های تولید ماسک نیکان، عترت و خانه هنرمندان بازید و از کارکنان این کارگاه ها قدردانی شد.

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه در این بازدید با تقدیر از تلاش های مردم و بخش خصوصی شهر در تولید و تامین ماسک مورد نیاز شهروندان، گفت: با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی برای ورود به عرصه تولید ملزومات پزشکی مورد نیاز از جمله ماسک ، گان و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

وی عنوان کرد: بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا مجموعه شهرداری با همکاری شورای شهر جشن باشکوهی را برای قدردانی از زحمات این عزیزان برگزار خواهد کرد.

غلام اسماعیل‌وندی نائب رئیس شورای شهر نیز در این بازدید خاطر نشان کرد: در صورتی که همه کارگاه هایی که مجوز تولید گرفته اند و با تمام ظرفیت خود تولید نمایند در مدت کوتاهی شهرستان ایذه در زمینه تامین ماسک مورد نیاز به حد خودکفایی خواهد رسید.

انتهای پیام/