مینوشهر با کمبود فضای آموزشی مواجه است

خورنا : حجت‌الاسلام جواد عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مینوشهر، اظهار داشت: اهمیت آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست و تدریس کلیدی‌ترین کاری است که می‌توان در بخش آموزش و پرورش به آن اشاره کرد.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی بیان کرد: احیاء ارزش‌های دینی در میان نسل جوان و نوجوان جامعه از مسئولیت‌های اصلی آموزش و پرورش است.
امام جمعه مینوشهر افزود: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از این ارزش‌هاست که آموزش و پرورش با احداث مدارس قرآنی در رویکرد بسیار خوبی را در این زمینه دنبال کرده است.
وی ادامه داد: آموزش در جاهای مختلف تاثیرگذار بوده و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود یاری دهند.
عادل‌پور با اشاره به نقش شوراهای آموزش و پرورش در حل مشکلات آموزش و پرورش، تصریح کرد: شوراها از نهادهای بسیاری مؤثری است که دارای جایگاه رفیعی در نظام آموزشی است و وظایف مهمی را به عهده دارد.
وی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مینوشهر در آستانه سال تحصیلی جدید کمبود فضای آموزشی در این منطقه است که متاسفانه باوجود پیگیری‌های متعدد هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
امام جمعه مینوشهر اضافه کرد: کمبود فضای آموزشی در سطح مینوشهر در حال حاضر بسیار ملموس است که امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به پیگیری‌های چهار سال گذشته در راستای افزایش فضاهای آموزشی، اظهار داشت: باوجود پیگیری‌های انجام شده و قول‌های مساعد منطقه آزاد اروند مبنی بر احداث سه باب مدرسه هنوز اقدامی در زمینه تحویل این تعداد فضای آموزشی به آموزش و پرورش خرمشهر انجام نشده است.
عادل‌پور خاطرنشان کرد: مسئولان باید با عزم جدی در راستای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در مینوشهر گام برداشته و در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.
وی افزود: امیدواریم امسال دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را با انگیزه آغاز و در راستای کسب علم و اعتلای کشورمان گام‌های بلندی بردارند.
امام جمعه مینوشهر با اشاره به اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش، ادامه داد: جلسات شورای آموزش و پرورش باید در راستای بررسی و رفع مشکلات و نواقص موجود در نظام آموزش و پرورش شهرستان به‌صورت مستمر برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *