توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیج در اندیمشک

خورنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از توزیع بسته های معیشتی در اندیمشک بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور با بیان اینکه سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب همیشه در صحنه و در خط مقدم حضور داشته است، اظهار داشت: ما سد بلای مردم هستیم و در شرایط حساسی که امروز ما در آن قرار داریم باید شرایط را طوری فراهم کنیم که با کمک نیروی مردمی بسیج از گسترش بیشتر این ویروس پیشگیری کرده تا به زودی از این شرایط خارج شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه امروز با کمک مردم و برای مردم به میدان آمدیم، افزود: به ششصد نفر از کسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند بسته معیشتی داده می‌شود.

وی افزود : توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیج سازندگی و از طریق حوزه‌های محلات به پایگاه‌های بسیج داده می‌شود تا بین جامعه هدف در سطح محلات توزیع شود و در این شرایط خاص، در بحث اقتصادی کمک حداقلی به خانواده‌های آسیب پذیر ارائه شود.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، افزود: ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن شناسایی مناطق و کانون‌های آلوده به ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک نسبت به ضدعفونی این نقاط اقدام می‌کند و در این راستا چندین منطقه و اماکن پرتردد از سوی گروه‌های جهادی ضدعفونی شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۶ گروه جهادی از مجموعه بسیج خواهران و برادران مشغول به فعالیت هستند و روزانه حدود چهارهزار ماسک تولید می‌کنند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *