بحران شبانه “کمبود تاکسی” در بندرماهشهر

خورنا: “کمبود تاکسی” در شب به یک بحران در بندرماهشهر تبدیل شده است.

به گزارش خورنا، تاکسی تلفنی جزء نیازهای مبرم و لازمه زندگی شهری میباشد که در هر منطقه شهر با توجه به نیاز و جمعیت مردم آن منطقه خدمات تاکسی تلفنی ارائه میشود.

در شهر بندرماهشهر نیز همانند سایر شهرها، ده ها ارائه دهنده خدمات تاکسی تلفنی وجود دارد که همه آنها با نام تاکسی تلفنی “شبانه روزی” در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

اما مشکل از زمانی شروع میشود که شهروندان بعد از ساعت ۱ بامداد به هر دلیلی نیازمند تاکسی تلفنی باشند و تازه باید یک  به یک شماره تلفن های ارائه دهندگان خدمات تاکسی تلفنی در شهر را شماره گیری کنند تا شاید سرویس مورد نظر خود را دریافت کند.

شهر ماهشهر با وسعت و جمعیت زیادی که دارد مسلما نیمه شب ها نیز نیازمند خدمات تاکسی تلفنی میباشد و کمبود شدید این خدمات از اوایل بامداد تا اوایل صبح باعث رنجش خاطر شهروندان شده است.

لذا سازمان شهرداری در هر شهر به عنوان ناظر و مسئول تاکسی رانی در شهر، باید به فکر حل این مشکل باشد.

در همین خصوص پیشنهاد میشود شهرداری با همکاری چند ارائه دهنده خدمات تاکسی تلفنی و یا تاکسی بی سیم ۱۳۳، چند کشیک شبانه ارائه دهنده خدمات تاکسی تلفنی از طریق بیلبوردهای سطح شهر به شهروندان معرفی کند تا در صورتی که نیمه شب شهروندان به این خدمات حیاتی نیاز پیدا کردند، سردرگم نشوند.

همچنین جا دارد که از تعداد بسیار معدودی از ارائه دهندگان خدمات تاکسی تلفنی که متعهد هستند و در تمام ساعات شبانه روز به شهروندان خدمت رسانی میکنند تشکر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *