فرار خانواده قمی از بیمارستان آریای اهواز

به گزارش خورنا بر اساس اطلاعات متقنی که توسط یکی از کاربران به دستمان رسیده متوجه شدیم امروز خانواده ای برای بیماری مادرشان به بیمارستان آریا مراجعه می کنند که ظاهرا پرسنل بیمارستان متوجه می شوندکه از ابتدای کرونا ازقم آمده و در اهواز ساکن شده اند.
این خانواده پس از اینکه با انجام آزمایشات اولیه کرونا متوجه می شوند که مادرخانواده به کرونا مبتلاست و بقیه ناقل هستند، مادر خانواده را در اورژانس رها کرده و خود متواری می شوند.
پرسنل بیمارستان آریا نیز به سرعت این خانم را به بیمارستان رازی منتقل می کنند.
آنگونه که از شواهد بر می آید این خانواده هم اکنون در سطح شهر اهواز مخفی شده اند و هر لحظه ممکن است این ویروس را به تعدادی از شهروندان منتقل کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی دوستان عزیز! خبری که اینقدر توی فضای مجازی داره دست به دست میگرده و ممکنه باعث برخورد بعضی شهروندان اهوازی با برخی ها از اهالی قم یا حتی سرنشینان پلاک های قم بشه خیلی مهمه که منبعش موثق باشه.. البته معنی متقن چیزی دیگه س!!!
  • عمار سلام خبری از کانال شما منتشر شده مبنی بر فرار خانواده قمی از بیمارستان آریا که بسرعت درحال دست بدست شدن و شیوع می باشد بفرض صحت و اتقان، انتشار اینگونه اخبار جز اینکه باعث التهاب و نابسامانی شود چه دردی را دوا میکند؟! آیا این را مدنظر دارید که در آینده ای نزدیک مردم شریف اهواز و بلکه خوزستان هر غریبه و بالاخص قمی یا با پلاک قم را دیدند رجم کنند و او را طرد نمایند حتی اگر سالها ساکن اهواز باشد ؟! انتشار هر خبر واقعی ای آیا به صلاح است؟! اینگونه اخبار را جز از طریق مبادی رسمی نمی توان منتشر کرد اگر بازخورد مثبتی از حضرتعالی نبینم قطعا از مراجع ذی ربط این مسأله را پیگیری خواهم کرد. باتشکر بابت سعه صدرتان