استاندار خوزستان: برخوردهای سختی با مدیران کم کار در زمینه مقابله با ویروس کرونا می‌شود

استاندار خوزستان هشدار داد: دستگاههای اجرایی که قبلا در زمینه عمل به دستور العمل‌های ابلاغی مبارزه با ویروس کرونا عملکرد ضعیفی داشته‌اند اگر باردیگر عملکرد ضعیفی از آنها گزارش شود برخوردهای بسیار سخت‌ و جدی‌تری با مدیران این دستگاهها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی عصر امروز چهارشنبه ششم فروردین ۹۹ در حاشیه نشست با سربازرسان ویژه کارگروه بازرسی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا ضمن اشاره به تعیین ۵۶ بازرس و سربازرس برای نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی استان گفت: این نیروهها وظیفه دارند که در بحث مقابله با ویروس کرونا تمامی دستگاههای اجرایی استان را رصد کرده و ‌در صورت تخطی از دستورالعملهای ابلاغی در این زمینه به ما گزارش کنند تا به آنها تذکرات لازم داده شود.

وی ادامه داد: در این زمینه اکنون کار به خوبی در حال انجام است و برطبق گزارشاتی که مرتب به دست ما می‌رسد به آندسته از دستگاههایی که عملکرد ضعیفی دارند تذکرات لازم را می‌دهیم.

استاندار خوزستان هشدار داد: دستگاههای اجرایی که قبلا در زمینه عمل به دستور العمل‌های ابلاغی مبارزه با ویروس کرونا عملکرد ضعیفی داشته‌اند اگر مجددا عملکرد ضعیفی از آنها گزارش شود برخوردهای بسیار سخت‌تر و جدی‌تری با مدیران این دستگاهها خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: به فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی تذکر می‌دهم که برای تامین هرچه بیشتر سلامتی جامعه برطبق دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند و این مسئله را نیز مدنظر داشته باشند که ما در این خصوص با هیچ کس مماشاتی نداریم و آنچه خیر و صلاح جامعه است را مد نظر قرار می‌دهیم.