استاندار خوزستان از اعمال سخت‌گیری‌های جدید برای مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد

استاندار خوزستان خبر داد: ظرف روزهای آینده برای کنترل هر چه بیشتر ویروس کرونا در استان یکسری سخت گیری‌های جدیدی در سراسر خوزستان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز پنجشنبه یکم فروردین ۹۹ در حاشیه بازدید از مرکز قرنطینه بیمارستان رازی گفت: در حال حاضر ۱۰۴ نفر در رابطه با بیماری کرونا در بیمارستان رازی بستری هستند که از این تعداد تست ۵۲ نفر آنها مثبت و مابقی نیز تنها مشکوک به ابتلا بوده و هنوز جواب آزمایش آنها نیامده است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۳۸۰ بیمار کرونایی که تا الان در بیمارستان رازی اهواز بستری شده است تاکنون ۲۳۴ بیمار ترخیص و ۵۱ نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

استاندار خوزستان افزود: البته تعدادی تست جدید نیز داریم که برخی از آنها مربوط به نمونه‌های جدید دیروز و تعدادی دیگر هم مربوط به نمونه‌های تست شده‌ قبلی هستند که از آنها برای اطمینان بیشتر مجددا تست گرفته می‌شود.

شریعتی در ادامه خاطر نشان کرد: این تست‌گیری‌ها با نهایت دقت و مراقبت و حساسیت انجام خواهد شد و بیشک در انجام این مهم نه تنها هیچ گونه ملاحظه‌ای نخواهیم کرد بلکه آنچه که واقعیت است را نیز صادقانه و با صراحت به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: خوزستان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا به هیچ عنوان جز ۱۵ استان اول کشور نیست اگر چه در مواقعی به این آمار نیز نزدیک شده بود ولی با اقدامات سریع و موثری که در این خصوص صورت گرفت بلافاصله از این وضعیت خارج شدیم.

شریعتی در پایان خبر داد: ظرف روزهای آینده برای کنترل هر چه بیشتر ویروس کرونا در استان یکسری سخت گیری‌های جدیدی در سراسر خوزستان اعمال خواهد شد.