پیام تسلیت احزاب و شخصیت های سیاسی استان خوزستان به مناسب درگذشت دکتر کهرام

در پی درگذشت دکترحمیدکهرام، نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی، شخصیت ها و احزاب پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

انالله و انا الیه راجعون

آخرین برگ تقویم سال ۹۸ می رفت تا ورق بخورد و رخت رخوت زمستانی، جای خود را به سرزندگی بهاری دهد که خبر فقدان مردی از قبیله خادمان صدیق دیار خوزستان، ما را به سوگ نشاند.

دکتر حمید کهرام، یادگار سالهای ایثار و شهادت، مدافع حقوق مردم در خانه ملت و چهره برجسته عرصه دانشگاهی خوزستان، به دیار باقی شتافت.

ایران و بالاخص خوزستان، از عمر پربرکت او، ثمرات گران بهایی کسب کرده که امید است تمامی رنج قدم هایش و یکایک تپش های قلبش و کلمه کلمه ی جوهر قلمش، اسباب سعادت ابدی او در جوار رحمت حق باشد.

اینجانب این ضایعه تأسف بار را به خانواده محترم آن مرحوم خصوصاً همسر گرامی و فرزندان ایشان و کلیه وابستگان و تمامی پویندگان مسیر خدمت به مردم، تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان، صبر و سلامت برای تمامی بازماندگان و آرامش و مغفرت الهی برای آن خادم سفر کرده، طلب می نمایم.

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان

****************************************************

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان نیز در همین راستا پیام تسلیت صادر کرد: 

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت اندوه و تاثر فراوان، درگذشت رادمردی از تبار سیاستمردان شریف و خدمتگزار مردم را به اطلاع می رسانیم.
دکتر حمید کهرام، نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی امروز بر اثر بیماری کرونا، چهره در نقاب خاک کشید.
بر این باوریم که تقدیر نبشته بر رجعت همه انسانها به سوی پروردگار معبود است و نیز، با این باور، تسکینی بر قلب های به غم نشسته مان شده ایم.
درگذشت این سیاستمدار شریف، نجیب، توانمند و عالم را به خانواده محترم ایشان و دوست داران ایشان و مردم شریف خوزستان  تسلیت عرض می کنیم.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان

*************************************************************
پیام تسلیت مجمع نیروهای خط امام خوزستان: امید است خدمتهای آن مرحوم، شفیع وی در درگاه خداوند باشد

مجمع نیروهای خط امام خوزستان در پی درگذشت دکتر حمید کهرام، نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون

در واپسین لحظات سال ۱۳۹۸ خبر درگذشت پیشکسوت اصلاحات خوزستان، دکتر حمید کهرام، موجب اندوه دوستداران ایشان و جامعه حزبی استان شد.
دکتر حمید کهرام سالها در سنگر خدمت به مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولیت های مختلف انجام وطیفه کرد و همواره از رهروان واقعی حضرت امام خمینی (ره) بود.
مجمع نیروهای خط امام استان خوزستان این ضایعه اسفبار را به مردم خوزستان علی الخصوص اصلاح طلبان این استان تسلیت عرض می نماید.
امید است تلاش های بی وقفه آن مرحوم در راستای استیفای حقوق مدنی مردم استان، شفیع وی در درگاه خداوند عزوجل باشد.

مجمع نیروهای خط امام(ره) خوزستان

******************************************************

انالله و انا الیه‌ راجعون

خبر کوتاه بود و دردناک…
دکتر حمید کهرام ، فعال و دغدغه‌مند سیاسی، نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد دولت تدبیر امید خوزستان در سال ۹۶ در کمال ناباوری، در آخرین ساعات سال۱۳۹۸ از میان ما پر کشید.
کسانی که از نزدیک با این مرد ارزشمند آشنا بوده‌اند قطعا شهادت میدهند دکتر کهرام شخصیتی صبور، اندیشمند و دغدغه‌مند بود که همواره دل در گرو اعتلای سیاسی استان و توسعه بنیادی ساختارهای سیاسی و اجتماعی استان و کشور داشت.
بی‌تردید فقدان این رجل سیاسی ضایعه‌ای جانکاه است که تلخی این سال سراسر محنت را دوچندان خواهد نمود. مشی و منش آرمانخواهانه و دانش‌محور دکتر کهرام الگویی آموزنده‌ای برای دغدغه‌مندان سیاسی به ویژه نسل جوان است که از ایشان به یادگار خواهد ماند.
درگذشت این بزرگمرد عرصه سیاست را به خانواده و بازماندگان ایشان، احزاب و سیاسیون استان خوزستان، و دوستان و دوست داران ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان، علو درجات روحانی و اخروی برای آن عزیز سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان و به غم نشستگان ایشان مسئلت می‌نمایم.
یاد و نامشان جاودان.

رشید زلقی
دبیر انجمن اسلامی مهندسان ایران_شعبه استان خوزستان

*********************************************************

نابهنگام اجل، فرصت بودن بگرفت
بلبلی را ز چمن، حین سرودن بگرفت
مهر تو، حک‌شده در قلب همه یارانت
کی توان خاطر تو، تا دم ماندن بگرفت

انالله واناالیه راجعون

در واپسین ساعات سال ۹۸ خبر نابهنگام درگذشت مردی از تبار اندیشه، اخلاق و سیاست دکترحمیدکهرام سینه هامان را بیش از پیش فشرد.

حرف های ما هنوز ناتمام…
تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه باخبر شوی
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود
آی…
ای دریغ و حسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود!

انجمن اسلامی معلمان اهواز، این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف اهواز تسلیت عرض نموده و از خداوند منان آمرزش روح آن سیاستمدار شریف را مسئلت دارد.

انجمن اسلامی معلمان اهواز

*****************************************************۸

“بسم الله الرحمن الرحیم”

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
غم از دست دادن دکتر کهرام،نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی برای کشور و استان بسیار سنگین است. ایشان فردی متین و آرام و مردمی، اخلاق مدار و خیرخواه، در کار خود کارشناس و خبره بود.همیشه تلاش می کرد تا در سایه آرامش و درستی کارها را به پیش ببرد. از نامبرده جز نیکی خلق و خو سراغ نداریم.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه خوزستان، این ضایعه اسفبار را خدمت همه دوستان و همفکران، خانواده محترم و وابستگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای سفر کرده آمرزش و برای بازماندگان سلامتی آرزومند است.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ،منطقه خوزستان

**********************************************************

انالله و انا الیه‌ راجعون

دکتر حمید کهرام ، بزرگمرد فعال سیاسی، نماینده ادوار خوزستان در مجلس ششم شورای اسلامی و رییس ستاد دولت تدبیر امید خوزستان در سال ۹۶ در کمال ناباوری، در آخرین ساعات سال۱۳۹۸ بدلیل ابتلاء به کرونا ویروس از میان ما پر کشید.

دکتر کهرام انسانی صبور، اندیشمند و دغدغه‌مند سیاسی و اجتماعی بود که همواره دل در گرو اعتلای توسعه سیاسی استان و توسعه بنیادی ساختارهای سیاسی و اجتماعی استان و کشور داشت.
بی‌تردید فقدان این رجل سیاسی ضایعه‌ای دردناک است که تلخی این سال سراسر محنت را دوچندان خواهد نمود. مشی و منش آرمانخواهانه و دانش‌محور دکتر کهرام الگویی آموزنده‌ای برای دغدغه‌مندان سیاسی به ویژه نسل جوان است که از ایشان به یادگار خواهد ماند.
درگذشت این بزرگمرد عرصه سیاست را به خانواده و بازماندگان ایشان، احزاب و فعالان سیاسی استان خوزستان، و دوستان و دوست داران ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان، علو درجات روحانی و اخروی برای آن عزیز سفر کرده و صبر و سلامتی برای بازماندگان و به غم نشستگان ایشان آرزومندیم.
یاد و خاطرش همیشه گرامی.

دکتر منوچهر جوانمردی
رئیس حزب عدالت و آزادی استان خوزستان.

******************************************************

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوست.

دکتر حمید کهرام فارغ از القاب و عناوین این دنیایی؛ انسانی متواضع و اخلاق مدار بود.

خبر در گذشت این شخصیت فرهیخته و بزرگ موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
ضایعه در گذشت ایشان را به خانواده مکرم ، فرزندان و فعالان سیاسی و اجتماعی و دوستان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

محمد مدرسی

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

***********************************************************

انا لله و انا الیه راجعون

در واپسین ساعات سال ۹۸، سالی که با آلام و محنت های فراوان روبرو بود، خبر درگذشت دکتر حمید کهرام، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، داغی بر دل همه دوستان و همکاران ایشان افکند. دکتر کهرام، مردی پاک نهاد، صادق، مخلص، دلسوز، متعهد، صبور و سخت کوش بود که در همه دوران عمر، جز به خدمت به مردم و جز به اصلاح و اعتدال نیندیشید و همیشه امیدوار به اصلاح بود و با همین امید، در صحنه حاضر بود.
گویی تقدیر چنان است که این چنین کرونا، ما را در داغ دوستان و یاران قرار دهد.
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز، درگذشت دکتر حمید کهرام را به خانواده بزرگوار، همکاران در دانشگاه شهید چمران اهواز و مردم شریف خوزستان، تسلیت می گوید. از خداوند بزرگ، رحمت الهی برای آن مرحوم و برای همه داغداران صبر مسالت داریم.
روحش شاد و یاد و راهش همیشه زنده باد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز