لیگ دسته یک بسکتبال کشور/ آبادانی‌ها همچنان صدر نشین

خورنا: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با غلبه بر هیئت اراک در صدر جدول گروه یک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های بسکتبال صنعت نفت آبادان و هیئت اراک از هفته دوازدهم لیگ دسته یک باشگاه ‌‌‌های کشور عصر امروز در سالن مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۸۱ بر ۵۶ به سود آبادانی‌ها به پایان رسید.

عباس داوری سرپرست این تیم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان در مورد این بازی اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی را در نیمه اول دنبال کردیم به گونه‌ای که در کوارتر اول با حساب ۱۳ بر ۱۳ دو تیم به تساوی رسیدند.

وی ادامه داد: در کوارتر دوم موفق شدیم تا ۲۵ امتیاز از حریف پیش بیفتیم که این نتیجه تا پایان بر قرار ماند.

یاوری اضافه کرد: در نیمه دوم با ترکیبی از جوانان و زیر ۱۹ ساله‌های خود به میدان رفتیم که خوشبختانه جوانان ما نیز پاسخ اعتماد مربیان را دادند و بازی بسیار خوبی را از آنها شاهد بودیم.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت ادامه داد: هفته آینده نیز یک بازی سخت را در اهواز در پیش داریم که روز چهارشنبه در شهرآورد استان خوزستان به مصاف گاز خوزستان خواهیم رفت.

تیم صنعت نفت آبادان در پایان هفته دوازدهم لیگ دسته یک بسکتبال کشور عصر جمعه در سالن ۱۷ شهریور آبادان موفق شد تیم هیئت اراک را با شکست سنگین ۸۱ بر ۵۶ بدرقه کند و به تنهایی در صدر جدول گروه ۱ این مسابقات قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *