لیگ برتر فوتبال کشور/ سریال تساوی‌های نفت آبادان ادامه دارد

خورنا: تیم صنعت نفت آبادان برای یازدهمین بار در لیگ برتر به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که طی آن تیم  صنعت نفت آبادان میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صنعت نفت با ترکیب حبیب دهقانی، حسین کعبی، سجاد مشکل‌ پور، والری الکسانیان، سیامک کوهنورد، عباس مرداسی، رسول نویدکیا، مهدی دغاغله، رضا خالقی فر، هوگو میگوئل ماچادو و روح الله عرب به میدان رفت.

و در آن سوی میدان فجری‌ها نیز با ترکیب وحید شیخ ویسی، خالد شفیعی، سعید قزل‌گچلی، حمید جوکار، مجتبی ترشیز، جابر انصاری، علیرضا جلیلی، حسین کاظمی، امین شجاعیان، مسلم فیروز آبادی و سید محمد رضا حسینی به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار را بابک وسیله‌بر بر عهده داشت که به روح‌الله عرب از نفت آبادان و خالد شفیعی و سید‌محمد‌رضا حسینی از تیم فجر کارت زرد نشان داد.

تیم فجر سپاسی شیراز روی فرار جابر انصاری مهاجم این تیم و تک به تک شدن این مهاجم با دروازه بان صنعت نفت به گل اول بازی در دقیقه ۵۴ دست یافت.

این گل در دقیقه ۸۲ روی توپ برگشتی حاصل از ضربه آزاد عباس مرداسی بدست آمد که بهنام برزایی مهاجم جوان و گلزن نفت و تیم ملی جوانان راحت‌ترین کار ممکن را انجام داد و توپ را به تور دروازه فجر چسباند.

قبل از آغاز این دیدار برخی تماشاگران با شعارهای خود موجب دلخوری دو تن از بازیکنان صنعت نفت شدند.

تیم صنعت نفت نیمه دوم را ۹ نفره آغاز کرد تا دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم  فرصتی برای ورود بهنام برزایی مهاجم این تیم به بازی پیش آمد.

در پایان این دیدار در حالی که تماشاگران با چهره‌ای مغموم ورزشگاه را ترک می‌کردند اعتراضی به نتیجه این دیدار نکردند و در اقدامی جالب بازیکنان تیم محبوب خود را تشویق کردند که این موضوع با توجه به بدتر شدن وضعیت تیم صنعت نفت در جدول جالب بود.

در پایان دیدار و در نشست خبری پس از بازی به محض ورود محمود یاوری سرمربی فجر سپاسی به اتاق کنفرانس، یک خبرنگارنمای آبادانی در اظهار نظری عجیب به وی گفت که من دوست داشتم تا فجر سپاسی پیروز این میدان باشد.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز در هفته بیستم لیگ برتر باشگاههای کشور عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰دقیقه تلاش با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت.