امام جمعه هندیجان: مسئولان در خصوص گرانی حساس باشند

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: مسئولان نسبت به گرانی‌ها حساس بوده و نظارت بیشتری بر بازار و قیمت‌ها داشته باشند.

به گزارش خورنا از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولان کشور باید نسبت به گرانی‌ها حساس بوده و ضمن نظارت بیشتر و دقیق بر بازار و قیمت‌ها اجازه فعالیت اخلال‌گران اقتصادی را ندهند.

وی با اشاره به کمبود برنج در هندیجان تصریح کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم این موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و جویای علت آن باشند تا شاهد ضرر بیشتر مردم نباشیم.

امام جمعه هندیجان در ادامه سخنان خود به قیام خونین مردم قم اشاره کرد و گفت: قیام خونین مردم همیشه در صحنه قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ مرحله نوینی را در تاریخ انقلاب پدید آورده و ملت غیور این شهر با هوشیاری و بیداری در مقابله با توهین‌های ساواک به امام خمینی(ره) و روحانیت به خیابان‌ها آمده و با قیام خود، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی خاطرنشان کرد: قیام خونین مردم قم سلسله قیام‌هایی را در کشور ایجاد کرد که اگر این حرکت نبود، شاید انقلاب اسلامی ما نیز سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

بهبهانی‌پور در پایان خطبه‌های خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه لاله عاشورایی در هندیجان که به همت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برپا شده است، خواستار ادامه کار این نمایشگاه معنوی شد و بر افزایش اینگونه برنامه‌ها تاکید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اديب باسلام تصويري كه برروي سايت خود قرارداديد مربوط به حضرت حجت السلام والمسلمين حاج آقا سليماني مي باشد . لطفا" اصلاح فرمائيد .