عملکرد ضعیف اداره آب و فاضلاب شهرستان بندرماهشهر در شرایط بحرانی مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خورنا|قطعی‌های مکرر آب آشامیدنی شهرستان بندر ماهشهر در هفته های اخیر به یک معضل برای شهروندان تبدیل شده، که با توجه به بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به رعایت اصول بهداشتی این قطعی آب موجی از نگرانی را در میان مردم به وجود آورده است.

در روز های گذشته نیز اهالی مسکن مهر با قطعی های مکرر آب که هیچگونه اطلاع رسانی از قبل نشده بود، روبرو شده‌اند که تکرار مداوم این مساله به چالشی جبران ناپذیر برای شهروندان تبدیل شده است.

به طور میانگین آب شرب شهرستان در نیمی از هفته قطع می‌شود که این موضوع به شدت باعث کلافگی و نارضایتی مردم منطقه شده، و باتوجه به تاکید بسیاری از پزشکان بر رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه، قطعی مداوم آب شرب سبب خارج شدن شهروندان جهت تهیه آب می‌شود که این موضوع زمینه افزایش شیوع ویروس کرونا را ایجاد می‌کند.

از شرایط موجود میتوان نتیجه گرفت در این برهه زمانی حساس که باید همه چیز بر سر روال خود باشد، مدیریت اداره آب و فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر هیچ گونه آمادگی و تمهیداتی برای این مشکل نداشته و گاها شرایط مردم به شرایط آوارگان نیز شبیه می شود که در چنین شرایط بحرانی قابل قبول نیست.

در پایان باتوجه به اینکه مدیریت آب و فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر نتوانسته راحلی برای این مشکلات پیدا کند، امید است که مسؤولان عالی رتبه شهرستان به این موضوع ورود کرده و از ادامه این روند جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ازشهروندان وقتی رئیس سازمان آب ساعت ۹سرکار میرود و ساعت ۱ظهر هم باید با زن و بچش ناهار بخوره و دلخوشی به یه ماشین شاسی بلند باشه باید این اوضاع سازمان آب ماهشهر باشه.اگر یه چوب جانشین این آقا بود ووضع آب ماهشهر اینجور نبود ،البته تقصیر اومدید استانیش آقای مریدی که هرجا رفت جز خرابی ونابودی جیزی به ارمغان نداشت مدیر ماهشهر هم دست نشانده اونه دیگه.
  • ناشناس از ضعیف ترین ادارات،بی مسئولیت ترین ادارات که آوازه خاص وعام است
  • حسین از ضعیف ترین ادارات،بی مسئولیت ترین ادارات که آوازه خاص وعام است