روایاتی از لیبرتی

حسن نسیمی

خورنا – در این روزهای سخت شیوع کرونا ویروس در جامعه، توصیه های فراوانی از سوی کارشناسان صورت گرفته است که قطعا با رعایت این توصیه ها به راحتی می توان از این طوفان بلا خلاصی یافت.

این بیماری در عین اینکه بسیار جدی و خطرناک است اما راه حل عدم ابتلا به آن بسیار ساده است.

ماندن در منزل و عدم تردد های غیر ضروری در معابر، شستن مرتب دست ها، استفاده از ماسک و دستکش و….

اما متاسفانه آنچه که این روزها شاهد آن هستیم سیل مطالب موهن و شبهه برانگیزی است که در فضای مجازی در حال باز نشر است.

شاید شما نیز طی این چند روز در فضای مجازی با این موارد برخورد داشته اید.

زنجیره صلوات برای رفع کرونا ویروس و خلاصی بیماری.

داستانی جعلی از شیوع یک بیماری در شهری که فقط ساکنان سنی نشین آن به بیماری مبتلا شدند.

روایتی جعلی از شخصی کذایی که از سفر قریب الوقوع مقام معظم رهبری به مشهد برای دعای رفع بلا و ریشه کن شدن ویروس خبر می دهد.
و حکایت ها و روایت های فراوان دیگری از این دست.

قطعا توسل به ائمه معصومین علیهما السلام و طلب سلامتی برای خود و دیگران از سفارشات اکید بزرگان دین است و هیچ مومن خداجویی نیز منکر اهمیت ذکر صلوات در جهت سلامتی و دفع بلا نیست و ذکر صلوات هر لحظه و در هر مکان مورد سفارش اکید بزرگان است و کیست که نداند رهبر عزیز و معظم انقلاب حتی لحظه ای از دعا برای مسلمین جهان بویژه ملت شریف ایران غافل نیستند.

بی شک اتاق فکر مثلث شیطانی آمریکایی، صهیونیستی و آل سعود با شیوع این ویروس منحوس دست بکار شده و این بار هدفی بزرگتر از گذشته را نشانه گرفته اند.

نا امید کردن مردم از مسئولین و تخطئه دین و باورهای اعتقادی مردم هدفی است که دشمنان در این شرایط بحرانی دنبال می کنند.

و طی این چند روز لشکر نفس بریده دشمن در پادگان لیبرتی بیش از هر زمان دیگری پای کار آمده و با جعل روایات، احادیث و انتشار یک سری موهومات به دنبال ضربه زدن به اعتقادات دینی هستند و متاسفانه در این بین هستند کسانی که نا خواسته در زمین دشمن بازی کرده و با بازنشر این مطالب تبدیل به پیاده نظام پادگان لیبرتی شده اند.

لذا امروز بیش از هرزمان دیگری می بایست بصیر بود و فریب دشمن را نخورد.

در این روزهای سخت علاوه بر اینکه میبایست توصیه های کارشناسان در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس را جدی گرفت، دست به آسمان بلند می کنیم و عاجزانه از پروردگار بی همتا میخواهیم به حرمت شاه خراسان، حضرت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا ( ع) هر نوع رنج و بلا را از سایه ملت بزرگ ایران خلاصی دهد.

آمین یا رب العالمین

حسن نسیمی
۲۴ اسفند ۹۸