امام جمعه سردشت: عزت انقلاب اسلامی در سایه جان فشانی های شهدا است

خورنا: حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم قائمی امام جمعه شهر سردشت زیدون در خطبه های نماز جمعه این هفته خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هویزه اظهار داشت: عزت انقلاب اسلامی در سایه ی جان فشانی های شهدا بوده و این سرمایه ی برای ما بوده و خواهد بود

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، وی در ادامه به ۱۴ دیماه مصادف با کشف حجاب رضا خان اظهاره نمودند و یادآور شدند رضا خان عامل بی اختیار انگلیس به کشف حجاب می خواست هویت ما را از بین ببرد و این بی حجابی جامعه امروز ما نشاءت گرفته از کشف بی حجابی رضان خان در آن دوران بوده و حجاب هویت ملی ماست و خواهران ما باید حجاب را الگو خود و پاسداری کنند.

وی افزود:اینها دست به دست هم دادن هویت اسلامی ما را از بین ببرند و نتوانستند این ملت مذهبی را از اعتقادشات جدا کنند خوهران و بانوان ما در برابر این زور گویی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام قائمی ادامه داد: رضا خان عامل بی دینی و کشف حجاب است و اگر امروز در جامعه بی حجابی است از انجا نشاءت میگیرد از فرهنگ غرب نشاء ت میگیرند دولتمردان غربی میخواهند حجاب ما را از خواهران بگیرند

امام جمعه شهر سردشت زیدون افزود: قیام مردم قم مطلع قصید بلند نهضت انقلاب اسلامی ما است و مردم قم اربعین مردم تبریز را گرفتند که منجر به شهادت تعدادی از مردم شد.

وی خاطر نشان کرد: اربعین ما تداوم اربعین سالار شهیدان است و قیام خونین مردم قم که به پشتیبانی مردم و علما و طلاب بود به بهانه توهین به امام و علما بوده است.

وی از انتصاب بخشدار جدید زیدون اظهار امیداواری نمود و خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن ایشان شاهد برکات و خیرات و توسعه منطقه باشیم و خلوص نیت داشته و همه دستندرکاران و مسئولین و مردم انتظار میرود با ایشان همکاری نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *