شهرداری آبادان برنامه ای برای پذیرش مسافران نوروزی ندارد 

خورنا به نقل ازروابط عمومی  شهرداری آبادان/ فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان اظهار داشت:شهرداری آبادان همه ساله و طبق وظایف تعیین شده ، کمپ های اقامت نوروزی را در مناطق مختلف شهر آبادان راه اندازی می کرد اما امسال هیچ برنامه ای به این منظور نداریم و از پذیرش مسافران محترم نیز معذوریم.
وی افزود: این تصمیم در پی شیوع ویروس کرونا و تدابیر ویژه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آبادان اتخاذ شده و متاسفانه امسال حتی در پارک ها نیز نمی توانیم پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.
فرهاد میاحی خاطرنشان کرد: مردم عزیز توجه داشته باشند که مسئولان کشور برای جبران این ایام ، فرصت های دیگری در آینده اختصاص خواهند داد تا هموطنان در سراسر کشور بتوانند مسافرت های خود را از سر بگیرند اما آنچه مهم است گذر موفق از دوران کنونی است تا ان شاء الله با کمترین آسیب و تلفات ، از بلای این ویروس به سلامت عبور کنیم.
مدیرسامانه شهری آبادان یادآور شد: از مردم انتظار می رود نسبت به هشدارها و پیام های صادر شده از مراکز بهداشتی و درمانی توجه بیشتری کرده و طی دو هفته آینده به جز در موارد ضروری از تردد در اماکن عمومی خودداری کنند.
سرپرست شهرداری آبادان یادآور شد: حفظ سلامت شهروندان برای ما از اهمییت بالایی برخوردار است و به همین دلیل کار عفونت زدایی از اماکن و معابر مختلف شهری به روال روزهای گذشته توسط همکاران خدوم ما در شهرداری آبادان همچنان ادامه دارد.ضمن اینکه کنترل و تمرکز بیشتری بر حوزه خدمات شهری صورت گرفته تا محیط شهری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ایمن تر شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *